eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 116

  • 71. Data: 2020-09-08 11:41:41
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-09-2020 o 11:28, K pisze:
    > On 08/09/2020 10:22, Cavallino wrote:
    >> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
    >>> On 08/09/2020 08:37, Myjk wrote:
    >>>> Mon, 7 Sep 2020 15:48:29 +0100, K
    >>>>
    >>>>> moze w elektrycznych tez sa takie.
    >>>>
    >>>> Raczej zapewne. Dlaczego zatem założyłeś z góry że się nie da?
    >>>>
    >>>
    >>> Na szybko nic nie moge znalezc,
    >>
    >> A ile instrukcji do elektryków już przejrzałeś?
    >
    > Nie mam teraz czasu ale nie zdziwie sie jak jedyna wzmianka na ten temat
    > bedzie: nic nie ruszaj, zadzwon po serwis.

    No i się zdziwiłeś.
    Bo ja przejrzałem jedną i znalazłem dokładnie taki sam zapis, jaki by
    był w przypadku spalinowego.


  • 72. Data: 2020-09-08 12:16:36
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/09/2020 10:41, Cavallino wrote:
    > W dniu 08-09-2020 o 11:28, K pisze:
    >> On 08/09/2020 10:22, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
    >>>> On 08/09/2020 08:37, Myjk wrote:
    >>>>> Mon, 7 Sep 2020 15:48:29 +0100, K
    >>>>>
    >>>>>> moze w elektrycznych tez sa takie.
    >>>>>
    >>>>> Raczej zapewne. Dlaczego zatem założyłeś z góry że się nie da?
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Na szybko nic nie moge znalezc,
    >>>
    >>> A ile instrukcji do elektryków już przejrzałeś?
    >>
    >> Nie mam teraz czasu ale nie zdziwie sie jak jedyna wzmianka na ten
    >> temat bedzie: nic nie ruszaj, zadzwon po serwis.
    >
    > No i się zdziwiłeś.
    > Bo ja przejrzałem jedną i znalazłem dokładnie taki sam zapis, jaki by
    > był w przypadku spalinowego.
    >

    Daj linka.


  • 73. Data: 2020-09-08 12:25:01
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-09-2020 o 12:16, K pisze:
    > On 08/09/2020 10:41, Cavallino wrote:
    >> W dniu 08-09-2020 o 11:28, K pisze:
    >>> On 08/09/2020 10:22, Cavallino wrote:
    >>>> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
    >>>>> On 08/09/2020 08:37, Myjk wrote:
    >>>>>> Mon, 7 Sep 2020 15:48:29 +0100, K
    >>>>>>
    >>>>>>> moze w elektrycznych tez sa takie.
    >>>>>>
    >>>>>> Raczej zapewne. Dlaczego zatem założyłeś z góry że się nie da?
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> Na szybko nic nie moge znalezc,
    >>>>
    >>>> A ile instrukcji do elektryków już przejrzałeś?
    >>>
    >>> Nie mam teraz czasu ale nie zdziwie sie jak jedyna wzmianka na ten
    >>> temat bedzie: nic nie ruszaj, zadzwon po serwis.
    >>
    >> No i się zdziwiłeś.
    >> Bo ja przejrzałem jedną i znalazłem dokładnie taki sam zapis, jaki by
    >> był w przypadku spalinowego.
    >>
    >
    > Daj linka.

    Pierwsze piętro, druga szuflada. ;-)


  • 74. Data: 2020-09-08 14:34:16
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Sep 2020 10:00:08 +0100, K

    > Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped.
    > Nie szukaj dziury w calym.

    No tak, na poczatku założyłeś że to dotyczy tylko rozładowanych EV.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 75. Data: 2020-09-08 16:39:05
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/09/2020 13:34, Myjk wrote:
    > Tue, 8 Sep 2020 10:00:08 +0100, K
    >
    >> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped.
    >> Nie szukaj dziury w calym.
    >
    > No tak, na poczatku założyłeś że to dotyczy tylko rozładowanych EV.
    >

    A pozniej ty zapytales co ze spalinowymi z dzojstikami i zeszlo na oba typy.


  • 76. Data: 2020-09-08 17:04:29
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/09/2020 10:21, Cavallino wrote:
    > W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
    >> On 08/09/2020 09:28, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 08-09-2020 o 10:18, K pisze:
    >>>
    >>>>> Ale gdzie nie ma prądu, w akumulatorze trakcyjnym, czy zwykłym 12V?
    >>>>> Bo ten drugi przypadek chyba za bardzo się nie różni od braku prądu
    >>>>> w spaliniaku, prawda?
    >>>>
    >>>> Chodzi o taki brak pradu gdzie nie mozesz zrzuc z P na N.
    >>>
    >>> Czyli taki sam problem, jak w każdym innym samochodzie z automatem,
    >>> niezależny od rodzaju napędu?
    >>>
    >>
    >> Podobny. Bo w spalinowych z mechnicznym lewarkiem jest magiczny
    >> guziczek, ktorym mozesz zwolnic z P na N. W tych z dzojstikiem jest to
    >> bardziej skomplikowane jak pokazuje BMW.
    >> W elektrycznych z zablokowanymi kolami nic na szybko znalezc nie moge
    >> ale wyglada, ze na pewno czesc nie ma takiej mozliwosci:
    >
    > Zoe ma.
    > Identyczną j/w.
    >
    > I sposób na odblokowanie kolummy kierownicy również.
    > Więc tak jak pisałem - sprawa nie ma związku z rodzajem napędu.
    >
    >> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped. Nie
    >> szukaj dziury w calym.
    >
    > To nie ja szukam dziury w całym i wydaje mi się, że jednak prawidłowo
    > odczytałem Twoje intencje w tym wątku.
    > Tyle że nie wyszło, więc teraz próbujesz się wycofywać rakiem....

    Masz dla I-Pace:

    Przed rozpoczęciem holowania specjalista musi uaktywnić funkcję
    serwisowego wyłączenia położenia parkowania. Procedura włączania
    mechanizmu zwalniania położenia parkingowego skrzyni biegów jest
    wyjaśniona w oddzielnej publikacji przeznaczonej dla personelu serwisu.
    Brak aktywacji funkcji serwisowego wyłączenia położenia parkowania może
    doprowadzić do poważnego uszkodzenia pojazdu.


  • 77. Data: 2020-09-08 18:41:13
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Sep 2020 15:39:05 +0100, K

    >>> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped.
    >>> Nie szukaj dziury w calym.
    >> No tak, na poczatku założyłeś że to dotyczy tylko rozładowanych EV.
    > A pozniej ty zapytales co ze spalinowymi z dzojstikami i zeszlo na oba typy.

    Ale tylko dlatego aby zwrócić uwagę, że to nie jest domena tylko
    elektryków, jak sobie pierwotnie, błędnie, założyłeś aby tego elektryka
    dodatkowo zdyskredytować.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 78. Data: 2020-09-08 18:47:09
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Sep 2020 16:04:29 +0100, K

    > Masz dla I-Pace:

    Fajnie, a teraz pokaż to samo dla samochodów spalinowych -- bo póki co
    pokazałeś rzeźbę yutuberów, którzy być może wyciągnęli tę wiedzę też z
    publikacji serwisowej a nie użytkownika. Bo jak dla mnie, gdyby to miała
    być funkcja użytkownika, to by nie było koniecznośći grzebania od dołu w
    skrzyni ampulem albo rozbebeszania "mieszka" skrzyni biegów.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 79. Data: 2020-09-08 19:05:52
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/09/2020 17:41, Myjk wrote:
    > Tue, 8 Sep 2020 15:39:05 +0100, K
    >
    >>>> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped.
    >>>> Nie szukaj dziury w calym.
    >>> No tak, na poczatku założyłeś że to dotyczy tylko rozładowanych EV.
    >> A pozniej ty zapytales co ze spalinowymi z dzojstikami i zeszlo na oba typy.
    >
    > Ale tylko dlatego aby zwrócić uwagę, że to nie jest domena tylko
    > elektryków, jak sobie pierwotnie, błędnie, założyłeś aby tego elektryka
    > dodatkowo zdyskredytować.
    >

    No ale wychodzi, ze jednak jest. Bo nawet przywolane F30 da sie
    odblokowac odkrecajac wkret, a takiego I-PACE np. nie.


  • 80. Data: 2020-09-08 19:11:48
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/09/2020 17:47, Myjk wrote:
    > Tue, 8 Sep 2020 16:04:29 +0100, K
    >
    >> Masz dla I-Pace:
    >
    > Fajnie, a teraz pokaż to samo dla samochodów spalinowych -- bo póki co
    > pokazałeś rzeźbę yutuberów, którzy być może wyciągnęli tę wiedzę też z
    > publikacji serwisowej a nie użytkownika. Bo jak dla mnie, gdyby to miała
    > być funkcja użytkownika, to by nie było koniecznośći grzebania od dołu w
    > skrzyni ampulem albo rozbebeszania "mieszka" skrzyni biegów.
    >

    Czemu ja Ci mam pokazywac? Ja Ci juz pokazalem.
    BMW dodaje imbusa w zestawie do samodzielnego odblokowania skrzyni. Wiec
    wiedza musi byc w instrukcji obslugi, a ze koniecznosc robienia tego
    wymaga takich akrobacji to oczywista glupota projektantow. Byc moze w
    I-PACE nie mozna tego zrobic samemu imbusem lub przy pomocy pana
    Zdzislawa z Auto Laweta 24h s.c. i konieczna jest wizyta magikow z
    autoryzowanego serwisu, ktorzy musza sie podlaczyc np. laptopem.

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: