-
71. Data: 2020-09-08 11:41:41
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 08-09-2020 o 11:28, K pisze:
> On 08/09/2020 10:22, Cavallino wrote:
>> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
>>> On 08/09/2020 08:37, Myjk wrote:
>>>> Mon, 7 Sep 2020 15:48:29 +0100, K
>>>>
>>>>> moze w elektrycznych tez sa takie.
>>>>
>>>> Raczej zapewne. Dlaczego zatem założyłeś z góry że się nie da?
>>>>
>>>
>>> Na szybko nic nie moge znalezc,
>>
>> A ile instrukcji do elektryków już przejrzałeś?
>
> Nie mam teraz czasu ale nie zdziwie sie jak jedyna wzmianka na ten temat
> bedzie: nic nie ruszaj, zadzwon po serwis.
No i się zdziwiłeś.
Bo ja przejrzałem jedną i znalazłem dokładnie taki sam zapis, jaki by
był w przypadku spalinowego.
-
72. Data: 2020-09-08 12:16:36
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: K <n...@e...com>
On 08/09/2020 10:41, Cavallino wrote:
> W dniu 08-09-2020 o 11:28, K pisze:
>> On 08/09/2020 10:22, Cavallino wrote:
>>> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
>>>> On 08/09/2020 08:37, Myjk wrote:
>>>>> Mon, 7 Sep 2020 15:48:29 +0100, K
>>>>>
>>>>>> moze w elektrycznych tez sa takie.
>>>>>
>>>>> Raczej zapewne. Dlaczego zatem założyłeś z góry że się nie da?
>>>>>
>>>>
>>>> Na szybko nic nie moge znalezc,
>>>
>>> A ile instrukcji do elektryków już przejrzałeś?
>>
>> Nie mam teraz czasu ale nie zdziwie sie jak jedyna wzmianka na ten
>> temat bedzie: nic nie ruszaj, zadzwon po serwis.
>
> No i się zdziwiłeś.
> Bo ja przejrzałem jedną i znalazłem dokładnie taki sam zapis, jaki by
> był w przypadku spalinowego.
>
Daj linka.
-
73. Data: 2020-09-08 12:25:01
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 08-09-2020 o 12:16, K pisze:
> On 08/09/2020 10:41, Cavallino wrote:
>> W dniu 08-09-2020 o 11:28, K pisze:
>>> On 08/09/2020 10:22, Cavallino wrote:
>>>> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
>>>>> On 08/09/2020 08:37, Myjk wrote:
>>>>>> Mon, 7 Sep 2020 15:48:29 +0100, K
>>>>>>
>>>>>>> moze w elektrycznych tez sa takie.
>>>>>>
>>>>>> Raczej zapewne. Dlaczego zatem założyłeś z góry że się nie da?
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Na szybko nic nie moge znalezc,
>>>>
>>>> A ile instrukcji do elektryków już przejrzałeś?
>>>
>>> Nie mam teraz czasu ale nie zdziwie sie jak jedyna wzmianka na ten
>>> temat bedzie: nic nie ruszaj, zadzwon po serwis.
>>
>> No i się zdziwiłeś.
>> Bo ja przejrzałem jedną i znalazłem dokładnie taki sam zapis, jaki by
>> był w przypadku spalinowego.
>>
>
> Daj linka.
Pierwsze piętro, druga szuflada. ;-)
-
74. Data: 2020-09-08 14:34:16
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Tue, 8 Sep 2020 10:00:08 +0100, K
> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped.
> Nie szukaj dziury w calym.
No tak, na poczatku założyłeś że to dotyczy tylko rozładowanych EV.
--
Pozdor
Myjk
-
75. Data: 2020-09-08 16:39:05
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: K <n...@e...com>
On 08/09/2020 13:34, Myjk wrote:
> Tue, 8 Sep 2020 10:00:08 +0100, K
>
>> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped.
>> Nie szukaj dziury w calym.
>
> No tak, na poczatku założyłeś że to dotyczy tylko rozładowanych EV.
>
A pozniej ty zapytales co ze spalinowymi z dzojstikami i zeszlo na oba typy.
-
76. Data: 2020-09-08 17:04:29
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: K <n...@e...com>
On 08/09/2020 10:21, Cavallino wrote:
> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
>> On 08/09/2020 09:28, Cavallino wrote:
>>> W dniu 08-09-2020 o 10:18, K pisze:
>>>
>>>>> Ale gdzie nie ma prądu, w akumulatorze trakcyjnym, czy zwykłym 12V?
>>>>> Bo ten drugi przypadek chyba za bardzo się nie różni od braku prądu
>>>>> w spaliniaku, prawda?
>>>>
>>>> Chodzi o taki brak pradu gdzie nie mozesz zrzuc z P na N.
>>>
>>> Czyli taki sam problem, jak w każdym innym samochodzie z automatem,
>>> niezależny od rodzaju napędu?
>>>
>>
>> Podobny. Bo w spalinowych z mechnicznym lewarkiem jest magiczny
>> guziczek, ktorym mozesz zwolnic z P na N. W tych z dzojstikiem jest to
>> bardziej skomplikowane jak pokazuje BMW.
>> W elektrycznych z zablokowanymi kolami nic na szybko znalezc nie moge
>> ale wyglada, ze na pewno czesc nie ma takiej mozliwosci:
>
> Zoe ma.
> Identyczną j/w.
>
> I sposób na odblokowanie kolummy kierownicy również.
> Więc tak jak pisałem - sprawa nie ma związku z rodzajem napędu.
>
>> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped. Nie
>> szukaj dziury w calym.
>
> To nie ja szukam dziury w całym i wydaje mi się, że jednak prawidłowo
> odczytałem Twoje intencje w tym wątku.
> Tyle że nie wyszło, więc teraz próbujesz się wycofywać rakiem....
Masz dla I-Pace:
Przed rozpoczęciem holowania specjalista musi uaktywnić funkcję
serwisowego wyłączenia położenia parkowania. Procedura włączania
mechanizmu zwalniania położenia parkingowego skrzyni biegów jest
wyjaśniona w oddzielnej publikacji przeznaczonej dla personelu serwisu.
Brak aktywacji funkcji serwisowego wyłączenia położenia parkowania może
doprowadzić do poważnego uszkodzenia pojazdu.
-
77. Data: 2020-09-08 18:41:13
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Tue, 8 Sep 2020 15:39:05 +0100, K
>>> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped.
>>> Nie szukaj dziury w calym.
>> No tak, na poczatku założyłeś że to dotyczy tylko rozładowanych EV.
> A pozniej ty zapytales co ze spalinowymi z dzojstikami i zeszlo na oba typy.
Ale tylko dlatego aby zwrócić uwagę, że to nie jest domena tylko
elektryków, jak sobie pierwotnie, błędnie, założyłeś aby tego elektryka
dodatkowo zdyskredytować.
--
Pozdor
Myjk
-
78. Data: 2020-09-08 18:47:09
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Tue, 8 Sep 2020 16:04:29 +0100, K
> Masz dla I-Pace:
Fajnie, a teraz pokaż to samo dla samochodów spalinowych -- bo póki co
pokazałeś rzeźbę yutuberów, którzy być może wyciągnęli tę wiedzę też z
publikacji serwisowej a nie użytkownika. Bo jak dla mnie, gdyby to miała
być funkcja użytkownika, to by nie było koniecznośći grzebania od dołu w
skrzyni ampulem albo rozbebeszania "mieszka" skrzyni biegów.
--
Pozdor
Myjk
-
79. Data: 2020-09-08 19:05:52
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: K <n...@e...com>
On 08/09/2020 17:41, Myjk wrote:
> Tue, 8 Sep 2020 15:39:05 +0100, K
>
>>>> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped.
>>>> Nie szukaj dziury w calym.
>>> No tak, na poczatku założyłeś że to dotyczy tylko rozładowanych EV.
>> A pozniej ty zapytales co ze spalinowymi z dzojstikami i zeszlo na oba typy.
>
> Ale tylko dlatego aby zwrócić uwagę, że to nie jest domena tylko
> elektryków, jak sobie pierwotnie, błędnie, założyłeś aby tego elektryka
> dodatkowo zdyskredytować.
>
No ale wychodzi, ze jednak jest. Bo nawet przywolane F30 da sie
odblokowac odkrecajac wkret, a takiego I-PACE np. nie.
-
80. Data: 2020-09-08 19:11:48
Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Od: K <n...@e...com>
On 08/09/2020 17:47, Myjk wrote:
> Tue, 8 Sep 2020 16:04:29 +0100, K
>
>> Masz dla I-Pace:
>
> Fajnie, a teraz pokaż to samo dla samochodów spalinowych -- bo póki co
> pokazałeś rzeźbę yutuberów, którzy być może wyciągnęli tę wiedzę też z
> publikacji serwisowej a nie użytkownika. Bo jak dla mnie, gdyby to miała
> być funkcja użytkownika, to by nie było koniecznośći grzebania od dołu w
> skrzyni ampulem albo rozbebeszania "mieszka" skrzyni biegów.
>
Czemu ja Ci mam pokazywac? Ja Ci juz pokazalem.
BMW dodaje imbusa w zestawie do samodzielnego odblokowania skrzyni. Wiec
wiedza musi byc w instrukcji obslugi, a ze koniecznosc robienia tego
wymaga takich akrobacji to oczywista glupota projektantow. Byc moze w
I-PACE nie mozna tego zrobic samemu imbusem lub przy pomocy pana
Zdzislawa z Auto Laweta 24h s.c. i konieczna jest wizyta magikow z
autoryzowanego serwisu, ktorzy musza sie podlaczyc np. laptopem.