-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Date: Tue, 8 Sep 2020 10:00:08 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rj7h6p$6a3$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net> <1pdukwzciaz40$.dlg@myjk.org>
<rir0ir$9hf$1$horizn@news.chmurka.net> <cb0ziywox770$.dlg@myjk.org>
<rirfqc$le1$1$horizn@news.chmurka.net> <1tnmorapdlymd$.dlg@myjk.org>
<risvvm$kmu$1$horizn@news.chmurka.net> <1qg2y21zziodg$.dlg@myjk.org>
<riti6n$14c$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
<rj4ri7$jp3$1$horizn@news.chmurka.net> <ut5dtdglg5gm$.dlg@myjk.org>
<rj5gh0$s3$1$horizn@news.chmurka.net> <h...@m...org>
<rj5h7t$18c$1$horizn@news.chmurka.net>
<rj66hr$ckq$1$Cav@news.chmurka.net>
<rj7bvt$3ch$1$horizn@news.chmurka.net>
<rj7crs$3pi$1$Cav@news.chmurka.net>
<rj7enu$4sv$1$horizn@news.chmurka.net>
<rj7fc6$54u$1$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 8 Sep 2020 09:00:09 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="6467"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
Content-Language: en-GB
In-Reply-To: <rj7fc6$54u$1$Cav@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684446
[ ukryj nagłówki ]On 08/09/2020 09:28, Cavallino wrote:
> W dniu 08-09-2020 o 10:18, K pisze:
>
>>> Ale gdzie nie ma prądu, w akumulatorze trakcyjnym, czy zwykłym 12V?
>>> Bo ten drugi przypadek chyba za bardzo się nie różni od braku prądu w
>>> spaliniaku, prawda?
>>
>> Chodzi o taki brak pradu gdzie nie mozesz zrzuc z P na N.
>
> Czyli taki sam problem, jak w każdym innym samochodzie z automatem,
> niezależny od rodzaju napędu?
>
Podobny. Bo w spalinowych z mechnicznym lewarkiem jest magiczny
guziczek, ktorym mozesz zwolnic z P na N. W tych z dzojstikiem jest to
bardziej skomplikowane jak pokazuje BMW.
W elektrycznych z zablokowanymi kolami nic na szybko znalezc nie moge
ale wyglada, ze na pewno czesc nie ma takiej mozliwosci:
https://www.i-paceforum.com/threads/traction-battery
-fault-wheels-locked-up.2225/
>>>> W przypadku gdy taki prad jest to np. w BMW F10, czy F30 jest
>>>> magiczny kod w postaci wachlowania dzojstikiem w okreslonych
>>>> kierunkach przez okreslony czas.
>>>
>>> Niesłusznie zakładasz, że każdy elektryk oznacza joystick.
>>
>> Chodzilo o spalinowe z dzojstkiem zamiast ordynarnej mechanicznej wajchy.
>
> Wiem co to za auta.
> Obstawiam, że każdy producent i może nawet model ma swoje własne
> rozwiązania.
> Trzeba pokopać w instrukcji.
> Rodzaj napędu nie ma tu dokładnie nic do rzeczy.
> A rozumiem, że do tego zmierzałeś i znowu się nie udało.....
Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped. Nie szukaj
dziury w calym.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.20 11:00 K
- 08.09.20 11:21 Cavallino
- 08.09.20 11:22 Cavallino
- 08.09.20 11:28 K
- 08.09.20 11:41 Cavallino
- 08.09.20 12:16 K
- 08.09.20 12:25 Cavallino
- 08.09.20 14:34 Myjk
- 08.09.20 16:39 K
- 08.09.20 17:04 K
- 08.09.20 18:41 Myjk
- 08.09.20 18:47 Myjk
- 08.09.20 19:05 K
- 08.09.20 19:11 K
- 08.09.20 19:19 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS