  • 1. Data: 2011-04-13 09:38:16
    Temat: Cadillac - co to za patent?
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Witam!

    Powiedzcie proszę jaka globalna firma przyznaje się do marki Cadillac? Gdzie to
    serwisować?
    Dzięki z góry za wszelkie opinie i rady.

    --
    andrzej

    Renowacja każdych schodów wewnętrznych
    www.nowe-schody.pl

  • 2. Data: 2011-04-13 09:40:56
    Temat: Re: Cadillac - co to za patent?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-13 09:38, andrzej pisze:
    > Witam!
    >
    > Powiedzcie proszę jaka globalna firma przyznaje się do marki Cadillac?

    GM.

    http://cadillac.autopol.com.pl/news.php

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-04-13 09:42:47
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > Gdzie to serwisować?
    > Dzięki z góry za wszelkie opinie i rady.

    Eeee... u jakiegoś Generała?

    O! Generał Motors!

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-04-13 10:58:26
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > Gdzie to serwisować?
    > Dzięki z góry za wszelkie opinie i rady.

    Nawet w US serwisowanie Cadillaca jest drogie. Chcialem kiedys kupic
    Cadillaca STS, ale jak zobaczylem ceny czesci to dalem sobie spokoj.

  • 5. Data: 2011-04-13 18:05:35
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 09:38:16 +0200, andrzej napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Powiedzcie proszę jaka globalna firma przyznaje się do marki Cadillac? Gdzie to
    > serwisować?
    > Dzięki z góry za wszelkie opinie i rady.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/General_Motors
    Ale w ASO Chevroleta to mogą pouciekać jak wjedziesz ;)
    Jak nie będzie innej rady to próbuj w serwisach specjalizujących się w
    autach amerykańskich lub 4x4.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 6. Data: 2011-04-13 20:47:44
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Ale w ASO Chevroleta to mogą pouciekać jak wjedziesz ;)

    na 100% uciekna! albo uklekna :-) GM dzieli sie na GM usa i GM europa..jedni
    z drugimi oprocz loga nie maja nic wspolnego :-) generalnie jesli w caddim
    padnie elektronika to w polsce masz male szanse na naprawe! tam doslownie
    wszystkim steruja komputery!!! jesli padnie zawiecha to koszta cie moga
    pograzyc. generalnie auto jest drogie w utrzymaniu i ciezkie w serwisowaniu
    ale jak zadbane to mozna pol zycia przejezdzic.

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 7. Data: 2011-04-13 23:18:34
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    ..:maniek:.. wrote:

> [...]
    > padnie zawiecha to koszta cie moga pograzyc. generalnie auto jest
    > drogie w utrzymaniu i ciezkie w serwisowaniu ale jak zadbane to mozna

    Z tego co oglądałem BLS to mocno do Vectry mechanicznie podobny. Diesel 150
    kM tez chyba ten sam.

  • 8. Data: 2011-04-14 08:19:03
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    Cadillac ma wiele patentów - jeden z nich to pasy bezpieczeństwa bez
    zabezpieczenia (coś jak gołąbki bez zawijania) ;-)
    http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/53/01/
    05/1553010566_6

    Pozdr.
    --
    Darek S-ki

  • 9. Data: 2011-04-14 13:30:03
    Od: " e^x/dx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeden z modeli europejskich jest częściowo zgodny z Vectrą i Saab'em 93. Nie
    pamietam, który, ale w necie coś powinno o tym być. TG kiedyś strasznie go
    krytykował za miękkie zawieszenie.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 10. Data: 2011-04-14 18:39:59
    Od: Gryngol <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 09:42, Grejon pisze:

    > Eeee... u jakiegoś Generała?
    >
    > O! Generał Motors!

    Ale to Generał sam będzie naprawiał, czy wyznaczy do tego jakiegoś
    kaprala/szeregowca?