  • 11. Data: 2011-04-14 20:34:55
    Temat: Re: Cadillac - co to za patent?
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Z tego co oglądałem BLS to mocno do Vectry mechanicznie >odobny. Diesel
    > 150 kM tez chyba ten sam.

    no ale chyba ktos kto chce kupic typowo amerykanska fure nie szuka jej
    europejskiej imitacji w postaci klekoczacego diesla pod maska i do tego
    jeszcze pewnie z manualem ;/

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 12. Data: 2011-04-14 20:52:44
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > GM.

    > http://cadillac.autopol.com.pl/news.php

    Co on Ci zrobił, że polecasz mu Auto-Pol? :)

    Pzdr
    Paweł

  • 13. Data: 2011-04-14 23:10:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-14 20:52, pavellz pisze:

    > Co on Ci zrobił, że polecasz mu Auto-Pol? :)

    Nic. Ten link mi google wypluły jako jeden z pierwszych. :P
    A co? Tacy straszni są?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2011-04-15 15:33:58
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Darek S-ki" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Cadillac ma wiele patentów - jeden z nich to pasy bezpieczeństwa bez
    zabezpieczenia (coś jak gołąbki bez zawijania) ;-)
    http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/53/01/
    05/1553010566_6

    O ten samochód mi chodzi
    http://www.dan-cars.autotrader.pl/pp4/details,174822
    5222,116055937.asp
    Miałem próbna jazdę i nic niepokojącego nie zauważyłem.

    --
    andrzej

    Renowacja każdych schodów wewnętrznych
    www.nowe-schody.pl