  • Data: 2012-07-03 21:54:18
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-03 20:47, anacron wrote:

    > Ahh zamiast przyznać się do błędu będzie brnął w zaparte. Jakie to
    > polskie :) Chciałeś mi dopiec a się sam ośmieszyłeś. Ok rozumiem,
    > kiepska jakość filmu, później może specjalnie dal ciebie wrzucę oryginał
    > w HD.

    Od momentu jak w ogole te piskele mozna zakwalifikowac jako samochod i
    cokolwiek widac to on stoi majac sygnalizator na wysokosci polowy
    pojazdu czyli jest za sygnalizatorem.
    Ty oczywiscie bedac 150 metrow dalej widzisz i wiesz lepiej.

    Poza tym przed nim jest jeszcze inny pojazd ktory tez blokuje
    skrzyzowanie a ty szarzujes jak jakis glab. Prawie jak w watku o quadach.

    Gdybys przywalil w cokolwiek w tej sytuacji to po obejrzeniu filmiku
    moznaby orzec tylko i wylaczenie twoja wine.

    A nawet jesli to co za roznica, ze jak ty byles 200m dalej to on
    przejechal czerwone? Jesli tak by bylo to jemu sie mandat za to nalezal.
    A dalej ty masz swoja sytuacje, ktora zastales zblizajac sie do
    skrzyzowania. Dojechales i w tej zastanej sytuacji postapiles niezgodnie
    z przepisami i blednie. Powinienes sie zatrzymac przed skrzyzowaniem a
    nie kontynuowac jazde.

    Mam nadzieje, ze bedziesz uzywal przedszkolnych arumentow "ale to on
    zaczal".

    Miales sytuacje przed soba i postapiles blednie (a mogles wlasciwie bo
    nie wystapily czynniki, ktore by ci to uniemozliwily).

    --
    mk4