  • Data: 2012-07-03 23:13:07
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-03 21:54, mk4 pisze:
    > Od momentu jak w ogole te piskele mozna zakwalifikowac jako samochod i
    > cokolwiek widac to on stoi majac sygnalizator na wysokosci polowy
    > pojazdu czyli jest za sygnalizatorem.
    > Ty oczywiscie bedac 150 metrow dalej widzisz i wiesz lepiej.

    Ja tam bywam kilka razy dziennie, taki kąt, gośc stoi przed linią
    jeszcze, przejeżdża ją na czerwonym. W wolnej chwili zrobię zdjęcie
    skrzyżowania z kilku kątów.

    > Poza tym przed nim jest jeszcze inny pojazd ktory tez blokuje
    > skrzyzowanie a ty szarzujes jak jakis glab.

    Nie przesadzasz? Noga z gazu zdjęta, pojazd za chwilę się usunie i jest
    wolna droga, pod warunkiem, że jegomość stojący za linią przy
    sygnalizatorze na czerwonym nie postanowi jednak wjechać.