  • Data: 2009-11-27 21:58:13
    Temat: Re: CSS - jak prawidłowo dodać błędny styl?
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Nov 2009 21:34:53 -0000, Marek <m...@s...interia.pl>
    wrote:

    > Czyli proponujesz nauczyć się żyć z tym, że albo mamy błąd w CSS albo
    > godzimy się na niewłaściwe zachowanie się strony WWW z punktu widzenia
    > klienta?

    Ukrycie błędnego kodu *tylko przed walidatorem* nic nie zmienia.
    Wszystkie przeglądarki i tak dostaną kod z błędem.

    To tak jakbyś napisał post na usenet z błędami ortograficznymi, ale przed
    wysłaniem przepuścił go przez komputerowy sprawdzacz pisowni i przy każdym
    wskazanym błędzie wybierał opcję "dodaj do słownika". Wtedy sprawdzacz
    pisowni powie ci, że post jest bezbłędny! Super!

    Oszukując walidator oszukujesz tylko swoje narzędzie. Kod zadziała w
    przeglądarkach (lub nie) niezależnie od tego, do czego zmusisz walidatora.

    W przypadku CSS wystarczy zrozumieć reguły interpretacji błędów opisane w
    specyfikacji:

    http://www.w3.org/TR/CSS21/syndata.html#parsing-erro
    rs

    Z których wynika, że nieznane właściwości są po prostu ignorowane.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");