  • Data: 2009-11-28 19:13:46
    Temat: Re: CSS - jak prawidłowo dodać błędny styl?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w razie czego zawsze możesz klientowi powiedzieć że piszesz w CSS3.2 i
    > jak ustawi taką opcję w walidatorze to nie będzie czerwonego :)

    Póki co temat udało mi się obejść gdyż ktoś zaproponował mi styl "bardziej
    współczesny" nież ten, który powodował problem. Tak czy owak sytuacja była
    dla mnie trochę frustrująca. Im mniej dyskusji z tym klientem tym lepiej.
    Muszę trzymać się nieszczęsnej w/w wytycznej.

    > Przy okazji - następnym razem sprawę walidacji przedyskutuj z klientem
    > _przed_ podjęciem się wykonania zlecenia, a nie po.

    Było przed... to był główny postulat. Było tam znacznie więcej absurdalnych,
    które sprostowałem lecz ten jeden pozostał. Założyłem błędnie, że da się to
    zrobić. Problem tylko stanowiły ramki wokół Flashy pod FF. Tego nie
    przewidziałem.