  • Data: 2009-11-30 20:02:14
    Temat: Re: CSS - jak prawidłowo dodać błędny styl?
    Od: Tomasz Muszyński <t...@o...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-11-30 20:45, porneL pisze:

    > Z poprawnością kodu, to jest tak:
    >
    > - poziom pierwszy: niepoprawny, bo nie wiesz jak
    > - poziom drugi: poprawny, bo wiesz jak
    > - poziom trzeci: niepoprawny, bo wiesz lepiej
    >
    > W paru mIEjscach standardy rozmijają się z rzeczywistością i masz do
    > wyboru teoretycznie poprawny kod, który nie działa, albo teoretycznie
    > niepoprawny, który w praktyce działa.
    >
    > Nie mówię, żeby olewać standardy czy walidację, to w 99% przypadków są
    > dobre rzeczy, ale czasem hack zrobiony z głową jest mniej szkodliwy od
    > bezmyślnego trzymania się standardów.

    Ok, można było źle zrozumieć moją wypowiedź. Mea culpa.
    Ale chodziło mi o poprawność kodu, a nie o walidatora. Niestety, 99%
    klientów nawet nie wie co to jest i, że może być coś takiego jak źle
    napisana strona. Wyświetla się, to płaci. Non stop widzę strony, że aż
    dziw bierze, że się to w ogóle wyświetla...

    Idąc jednak na pewne ustępstwa uważam, że w 99% przypadków można żyć bez
    -moz-coś-tam i innych hacków.

    tm