  • Data: 2012-05-18 09:01:56
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4fb5eeaf$0$1301$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Do toalety też jeździsz autem?

    Zburzyłem Twój obraz idealnego świata bez samochodów, stąd ten wściekły atak
    ad personam?
    Kula w płot - ja się potrafię dostosować i nie jestem przyrośnięty do
    samochodu.
    Aktualnie pracuję w ścisłym centrum Poznania, ale najczęściej dojeżdżam nie
    samochodem, tylko koleją lub mpk i rowerem (miejskim).

    Możesz obrażać się na fakty, ale ich w ten sposób nie zmienisz, ludzie nie
    mając po co iść do centrum do niego nie pójdą, bo i po co?
    Po zakupy niby?
    A potem mają zasuwać tramwajem z pełnymi siatami?

    > Pustoszeje, gdy chce konkurować z galeriami handlowymi, a nie tędy droga,
    > to się nie uda - utrzymanie obskurnego blaszaka jest tańsze niż porządnej
    > kamienicy, o kosztach gruntu nie wspomnę...

    Zwłaszcza, jeśli potencjalnych klientów zniechęca się wszystkimi sposobami
    do przyjazdu w taki sposób, jaki jest przez nich pożądany.

    > to może zlikwidować centrum i zrobić z niego jeden wielki przestronny
    > parking?

    Wystarczy narobić deptaków zamiast dróg i zlikwiduje się samo.
    Zamiast centrum miasta będzie jedna wielka puborzygalnia.