  • Data: 2012-05-18 11:19:36
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4fb61140$0$1220$6...@n...neostrada
    .pl...

    .pl...

    > No Manufaktura tego nie potwierdza...

    Nie wiem, nie znam, nie wypowiadam się.

    >przy obłożeniu 110% parkingów w weekendy ilość kupujących jest kilkukrotnie
    >większa....

    Skoro są parkingi, to znaczy że jednak idzie dojechać.
    A tutaj mowa o sytuacji gdy dojechać nie idzie, bo w centrum robi się
    deptaki.
    Zamknij parkingi przy tym centrum handlowym, to zobaczysz jak babcie
    dojeżdżające tramwajami utrzymują to centrum....

    > Hmm w lodzi przy Piotrkowskiej nie mam problemów z zaparkowaniem,

    A to nie jest deptak?

    > W Łodzi te które sa w Centrum (Manufaktura i Galeria) i te które są nowe
    > (IKEA)...

    Przecież o tym piszę.
    Nie ma klientów - nikt nie będzie remontował i utrzymywał.
    Wybudują nowe tam gdzie jest szansa na klientów.

    > Czego nie było?

    Brudno i niebezpiecznie.
    To był chyba pierwszy deptak w Polsce, tak dopicowany i reklamowany w prasie
    jako przykład jak powinno wyglądać centrum miasta.
    Ale z tego co piszesz to powinien być przykład jak kończą deptaki w centrum
    miasta.....