-
1. Data: 2022-11-02 17:54:49
Temat: CRDI
Od: trybun <M...@j...cb>
Od czasu do czasu silnik CRDI wpada w jakąś niemoc. Trwa to dosłownie
parę chwil i jest poprzedzane zmiana tonu pracy silnika, pojawia się
taki jakby szelest i po tym parusekundowy gwałtowny spadek mocy. Zdarza
się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu jak przy 20km/h na
najniższym. O co może chodzić - padają wtryski albo zasyfione paliwo?
-
2. Data: 2022-11-03 06:43:23
Temat: Re: CRDI
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 02-11-2022 o 17:54, trybun pisze:
> Od czasu do czasu silnik CRDI wpada w jakąś niemoc. Trwa to dosłownie
> parę chwil i jest poprzedzane zmiana tonu pracy silnika, pojawia się
> taki jakby szelest i po tym parusekundowy gwałtowny spadek mocy. Zdarza
> się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu jak przy 20km/h na
> najniższym. O co może chodzić - padają wtryski albo zasyfione paliwo?
Syf na filtrze w baku.
-
3. Data: 2022-11-03 09:00:58
Temat: Re: CRDI
Od: trybun <M...@j...cb>
W dniu 03.11.2022 o 06:43, Cavallino pisze:
> W dniu 02-11-2022 o 17:54, trybun pisze:
>> Od czasu do czasu silnik CRDI wpada w jakąś niemoc. Trwa to dosłownie
>> parę chwil i jest poprzedzane zmiana tonu pracy silnika, pojawia się
>> taki jakby szelest i po tym parusekundowy gwałtowny spadek mocy.
>> Zdarza się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu jak przy 20km/h
>> na najniższym. O co może chodzić - padają wtryski albo zasyfione paliwo?
>
> Syf na filtrze w baku.
>
Całkiem możliwe, układu paliwowego nie dotykałem przez 11 lat. Ale skąd
wiadomo że możne chodzić właśnie o ten filtr?
-
4. Data: 2022-11-03 09:03:17
Temat: Re: CRDI
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 03-11-2022 o 09:00, trybun pisze:
> W dniu 03.11.2022 o 06:43, Cavallino pisze:
>> W dniu 02-11-2022 o 17:54, trybun pisze:
>>> Od czasu do czasu silnik CRDI wpada w jakąś niemoc. Trwa to dosłownie
>>> parę chwil i jest poprzedzane zmiana tonu pracy silnika, pojawia się
>>> taki jakby szelest i po tym parusekundowy gwałtowny spadek mocy.
>>> Zdarza się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu jak przy 20km/h
>>> na najniższym. O co może chodzić - padają wtryski albo zasyfione paliwo?
>>
>> Syf na filtrze w baku.
>>
>
> Całkiem możliwe, układu paliwowego nie dotykałem przez 11 lat. Ale skąd
> wiadomo że możne chodzić właśnie o ten filtr?
Autopsja.
Takie objawy właśnie dawał.
BTW: to jest takie sitko de facto, wystarczy umyć.
-
5. Data: 2022-11-06 08:52:30
Temat: Re: CRDI
Od: trybun <M...@j...cb>
W dniu 03.11.2022 o 09:03, Cavallino pisze:
> W dniu 03-11-2022 o 09:00, trybun pisze:
>> W dniu 03.11.2022 o 06:43, Cavallino pisze:
>>> W dniu 02-11-2022 o 17:54, trybun pisze:
>>>> Od czasu do czasu silnik CRDI wpada w jakąś niemoc. Trwa to
>>>> dosłownie parę chwil i jest poprzedzane zmiana tonu pracy silnika,
>>>> pojawia się taki jakby szelest i po tym parusekundowy gwałtowny
>>>> spadek mocy. Zdarza się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu
>>>> jak przy 20km/h na najniższym. O co może chodzić - padają wtryski
>>>> albo zasyfione paliwo?
>>>
>>> Syf na filtrze w baku.
>>>
>>
>> Całkiem możliwe, układu paliwowego nie dotykałem przez 11 lat. Ale
>> skąd wiadomo że możne chodzić właśnie o ten filtr?
>
> Autopsja.
> Takie objawy właśnie dawał.
> BTW: to jest takie sitko de facto, wystarczy umyć.
Ano zobaczymy, tym bardziej że to w sumie żadna robota aby we własnym
zakresie to zrobić. Dzięki.