-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!BCep7iVbZYlXXVDd44AtQw.user.46.165.242.91.POSTED!not-for-mail
From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: CRDI
Date: Sun, 6 Nov 2022 08:52:30 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Message-ID: <tk7p40$2of$3@gioia.aioe.org>
References: <tju7cs$1giu$1@gioia.aioe.org> <tjvkdr$hmd$2$Cav@news.chmurka.net>
<tjvsfq$dd5$1@gioia.aioe.org> <tjvsk5$l04$1$Cav@news.chmurka.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="2831";
posting-host="BCep7iVbZYlXXVDd44AtQw.user.gioia.aioe.org";
mail-complaints-to="a...@a...org";
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.4.2
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2708376
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03.11.2022 o 09:03, Cavallino pisze:
> W dniu 03-11-2022 o 09:00, trybun pisze:
>> W dniu 03.11.2022 o 06:43, Cavallino pisze:
>>> W dniu 02-11-2022 o 17:54, trybun pisze:
>>>> Od czasu do czasu silnik CRDI wpada w jakąś niemoc. Trwa to
>>>> dosłownie parę chwil i jest poprzedzane zmiana tonu pracy silnika,
>>>> pojawia się taki jakby szelest i po tym parusekundowy gwałtowny
>>>> spadek mocy. Zdarza się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu
>>>> jak przy 20km/h na najniższym. O co może chodzić - padają wtryski
>>>> albo zasyfione paliwo?
>>>
>>> Syf na filtrze w baku.
>>>
>>
>> Całkiem możliwe, układu paliwowego nie dotykałem przez 11 lat. Ale
>> skąd wiadomo że możne chodzić właśnie o ten filtr?
>
> Autopsja.
> Takie objawy właśnie dawał.
> BTW: to jest takie sitko de facto, wystarczy umyć.
Ano zobaczymy, tym bardziej że to w sumie żadna robota aby we własnym
zakresie to zrobić. Dzięki.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=