  • 31. Data: 2012-04-05 16:14:46
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 04.04.2012 18:43, Bydlę pisze:

    > "20.000 przygotowane do odbioru! Po raz kolejny prosimy o wysłanie
    > pustego sms na XXX, bo system wskazał szczęśliwy numer XXX"

    To jest jeszcze pikuś. Dostawałem wielokrotnie sms-y takiej treści:

    WYGRAŁEŚ 30.000PLN W NASZYM KONKURSIE SMS-OWYM? WYŚLIJ "TAK" na xxxx.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 32. Data: 2012-04-05 16:31:36
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-04-03 21:11, Liwiusz wrote:

    > http://www.prawont.pl/2012/04/kosztowny-koniec-smsow
    -sugerujacych.html

    > "Jarosław R. domagał się wypłaty nagród w loteriach sms-owych na
    > podstawie przesłanych przez organizatora - InternetQ Poland Sp. z o.o. z
    > siedzibą w Warszawie - wiadomości tekstowych. Sąd I instancji zasądził
    > na rzecz w/w konsumenta kwotę 60 000 zł + zwrot kosztów procesowych."

    Przegra w 2 instancji, bo nie pozwolą mu te firemki. Chyba, że w 2 też
    siedzie ktoś, kogo to wkurzyło... ;-)

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 33. Data: 2012-04-05 18:54:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-05 14:14:46 +0000, Grzegorz Kurczyk
    <g...@c...slupsk.pl> said:

    > To jest jeszcze pikuś. Dostawałem wielokrotnie sms-y takiej treści:
    >
    > WYGRAŁEŚ 30.000PLN W NASZYM KONKURSIE SMS-OWYM?

    To jest pytanie. :-)

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2012-04-06 00:12:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak piszą, że mój numer został wylosowany i mają przygotowane 20.000 zł,
    > to ja tu zadnej dwuznaczności nie widzę. Inna sprawa, ze trzeba mieć
    > nierówno pod sufitem, by w coś takiego uwierzyć.

    Co w tym takiego, że nie można uwierzyć mając równo pod sufitem ?

  • 35. Data: 2012-04-06 00:19:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Jakby na tym poprzestali ... ale potem jest napisane "masz szansę", co
    > czyni smsa nieco dwuznacznym.

    Na co ? "Masz szansę" nic samodzielnie nie znaczy ani nie odnosi się do
    poprzednich by je zmieniało.

  • 36. Data: 2012-04-06 00:24:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > To jest pytanie. :-)

    Brakuje tylko pytania

  • 37. Data: 2012-04-06 07:42:31
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 06.04.2012 00:24, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Brakuje tylko pytania

    Jak to brakuje. Przecież na końcu zdania jest znak zapytania.
    Biedakom skasowała się baza danych z listą nagród i teraz muszą wysyłać
    esemesy do wszystkich żeby ją odtworzyć :-) :-) :-) A tu taki jeden z
    drugim przekazuje im nieprawdziwe informacje ;-)

    Cała sztuczka socjotechniczna polega na tym, że człowiek czyta to co
    chce przeczytać, a nie to co jest napisane. Nie bez powodu treść sms-a
    była napisana wielkimi literami, bo wtedy na małym wyświetlaczu telefonu
    pytajnik gdzieś ginie między nimi.

    Cieszę się, że ktoś wreszcie przytarł im nosa. Jest to żerowanie na
    naiwności ludzkiej (która sama w sobie nie jest cechą złą), a głownie na
    osobach starszych nie przyzwyczajonych do współczesnych technik
    "marketingowych".

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 38. Data: 2012-04-06 15:11:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co w tym takiego, że nie można uwierzyć mając równo pod sufitem ?

    MAtematyka. Skąd ewentualnie owo 20.000 zł by się miało wziąć?

  • 39. Data: 2012-04-06 15:38:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Apr 2012, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał
    >
    > MAtematyka. Skąd ewentualnie owo 20.000 zł by się miało wziąć?

    Z kieszeni obiecujacego, skadżeby indziej.
    Zabronione nie jest.

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2012-04-06 19:01:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z kieszeni obiecujacego, skadżeby indziej.
    > Zabronione nie jest.

    Tylko mało prawdopodobne. Znikomo mało.