  • 41. Data: 2012-04-06 20:20:27
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > MAtematyka. Skąd ewentualnie owo 20.000 zł by się miało wziąć?

    Z podatku, opłaty parkingowej, abonamentu rtv, czego bądź. To nie jest
    specjalnie trudne uwierzyć w wygraną jak się chce wygrać

  • 42. Data: 2012-04-06 20:34:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>

    > Jak to brakuje. Przecież na końcu zdania jest znak zapytania.

    Brakuje "czy" by to było pytanie.

  • 43. Data: 2012-04-06 21:27:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.04.2012 20:34, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>

    > Brakuje "czy" by to było pytanie.

    Brakuje?

    p. m.

  • 44. Data: 2012-04-06 22:55:45
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Brakuje "czy" by to było pytanie.

    Zglupiales?

    AK

  • 45. Data: 2012-04-06 23:21:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-06 05:42:31 +0000, Grzegorz Kurczyk
    <g...@c...slupsk.pl> said:

    > Jest to żerowanie na naiwności ludzkiej

    Od kiedy nieuczciwość to naiwność?

    > a głownie na osobach starszych nie

    Że niby starsi są nieuczciwi z definicji?
    ;>

    > przyzwyczajonych do współczesnych technik "marketingowych".

    Staroświecka technika nakazywała nie mijać się z prawdą.
    Więc chybiłeś...

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2012-04-07 08:23:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Apr 2012, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko mało prawdopodobne. Znikomo mało.

    Jeszcze mniej prawdopodobne jest że (ja) zacznę handlować złotem.
    Co to zmienia z p. widzenia przepisów?

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2012-04-07 08:25:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Apr 2012, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>

    > Brakuje "czy" by to było pytanie.

    Jedna strona może argumentowac, że wystarczy poczytać i posłuchać
    publicznych wypowiedzi aby uznac że to drobiazg, druga w zamian
    może stwierdzić że często "chińskie znaczki" (spoza alfabetu)
    zamieniaja się jej w pytajniki więc sadziła iż to miał być
    emotikon ;)
    (i jak zwykle wychodzi że stanie na "doswiadczeniu życiowym" sadu)

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2012-04-07 11:04:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jeszcze mniej prawdopodobne jest że (ja) zacznę handlować złotem.
    > Co to zmienia z p. widzenia przepisów?

    Nic. Opowiadałem na pytanie, czemu uważam, że trzeba mieć nierówno pod
    sufitem, by wierzyć, ze ktoś za darmo wypłaca taką nagrodę.

  • 49. Data: 2012-04-07 11:38:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 11:04:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Nic. Opowiadałem na pytanie, czemu uważam, że trzeba mieć nierówno pod
    > sufitem, by wierzyć, ze ktoś za darmo wypłaca taką nagrodę.

    Malo to takich ? Urodziny Ery, urodziny plusa, lokata z loteria, Milion w
    rozumie itp ..

    J.

  • 50. Data: 2012-04-07 11:52:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Malo to takich ? Urodziny Ery, urodziny plusa, lokata z loteria, Milion w
    > rozumie itp ..

    I w którejkowliek z tych wymienionych przez Ciebie nagle osoba bez żadnej
    wcześniejszej inicjatywy z jej strony może zostać wylosowana?