  • Data: 2012-08-09 21:04:25
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-09 20:38, J.F. pisze:

    > Znasz z nazwy np TACACS ?

    Stare ze stajni Cisco.

    > I znasz jakis przedmiot na ktorym jest wykladana "ogolna orientacja w
    > firmach i ich produktach" ?

    Do tego jest jakiś przedmiot potrzebny? To jakaś paranoja, że
    taki miałby istnieć (i nie wiem po co). Zdaje się, że do osiągnięcia
    pewnego poziomu zawodowego to jest potrzebna odrobina inteligencji
    i wiedzy, a nie ocena z zaliczonego przedmiotu.

    > Gdzies tam moze uslyszy, ale jak nie bedzie
    > przedmiotu "administracja siecia Netware", a smiem twierdzic ze raczej nie
    > bedzie,

    Na studiach taki przedmiot?

    > to uslyszec "Novell" moze byc trudno. Chyba ze na wykladzie o
    > Linuxie.

    O Linuxie się nie słucha tylko na wykładach, a korzysta z niego
    na ćwiczeniach. Ja wiem, że dla wielu to shell (nawet windowsowy)
    odstrasza, ale to zdaje się nie ma nic wspólnego z ludzi, którzy
    są (czy chcą być) administratorami. Wystarczy SUSE wklepać
    w przeglądarkę i można się sporo dowiedzieć o firmie Novell.

    http://www.ibm.com/pl/pl/

    > Naprawde.
    > Mam ostatnio kontakt z roznymi firmami ... i "Novell" byl moze w jednej.

    Jak masz na myśli NetWare to być może, ale to niczego nie zmienia.