  • Data: 2012-08-06 11:50:25
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Z tego samego, co przed chwilą "ktoś" tutaj napisał:
    > <cite>
    > No i teraz mamy tu samych trolli, obłąkańców, spam i chamstwo.
    > </cite>
    > pisząc o usenecie :)

    Ok, są sytuacje, kiedy ewidentnie trzeba "zmoderować" dyskusję. Ale to 1 na
    10, w pozostałych wszechwiedzący mod zamyka temat, bo mu się wydaje, że nikt
    już nic sensownego nie ma do dodania. Chcesz coś dopisać, widzisz zamknięty
    temat i ci się odechciewa.

    Nie mówię tylko o elektrodzie, jest chociażby takie forum krótkofalarskie,
    sp7pki.iq24.pl, prowadzone przez osoby, które NIGDY nie powinny prowadzić
    niczego więcej, niż krów na pastwisko. Nie mają pojęcia na temat zarządzania
    społecznościami, nawet techniczne nie są (koleś napisał swój silnik forum,
    nie trzymający się żadnych sensownych standardów, i promuje go mimo że każdy
    bardziej rozgarnięty widzi, że rozwiązanie jest kompletnie do dupy, a błędy
    były wytykane wielokrotnie). Jedyne co ci ludzie mają wysokie, to ego.

    I takich forów są tysiące. A ludzie tam siedzą, bo inni ludzie tam siedzą.
    Powstawały nowe fora... jeszcze gorsze (pod względem zarządzania).

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++