  • Data: 2014-06-30 09:04:13
    Temat: Re: CO BEDZIE LEPSZE?
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 czerwca 2014 04:19:01 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Znaczy przez ostatnie 6 lat komputer nie byďż˝
    > otworzony aby odkurzyďż˝ radiator CPU i wiatrak??
    > Przecie� w takim razie nie dziwota �e zwalnia�
    > musi niemi�osiernie aby si� nie ugotowa� w kurzu.

    Tak, to prawda. Użytkowany jedynie "włączam/pracuję/wyłączam". Przez 6 lat.
    Prawdą też jest, że wiatrak wyje głośno, szybko kręci, a komputer jest gorący
    najbardziej od spodu w okolicy klawiszy Esc/1/2/3/4/q/w/e/r.

    Zaglądałam teraz zasugerowana twoimi słowami przez okienko wlotowe i wylotowe - i tu,
    przynajmniej tyle, ile widać, na ile wzrok pozwala przez plastikową kratkę - kurzu
    nie widać ani grama.

    Ok, więc odkręcę te kratki lub okolice obudowy i odkurzę. Tylko jak, żeby czegoś nie
    zniszczyć? Zwykły odkurzacz i ściągnąć ewentualny kurz? Nie zepsuję czegoś?
    Czy inaczej to zrobić?

    Majka