  • Data: 2014-07-06 13:14:07
    Temat: Re: CO BEDZIE LEPSZE?
    Od: miab <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-06 12:47, BartekK pisze:

    > Jeśli nie bierzemy pod uwagę spiracenia tej 7ki, to faktycznie marna
    > opłacalność zmiany.
    > Ale robiłem już testy takie, że świeżo zainstalowana Vista (+ wszystkie
    > poprawki wu) i na tym samym komputerze identycznie świeżo zainstalowana
    > 7ka (+ wszystkie poprawki wu). Oba na identycznych dyskach, nówkach
    > sztukach. By klient mógł się zdecydować - czy dopłaca i upgraduje, czy
    > zostaje jego stara vista tylko zreinstalowana. Dla testu, do 30 dni, nie
    > trzeba aktywować, więc i nr wpisywać, i można sprawdzić.

> [...]

    To była b.przyjemna cecha Visty, o ile się nauczyło pracować z
    usypianiem systemu nie restartowaniem. Vista po prostu miała
    najciekawszy system caschowania który po jakiś czasie pracy bardzo
    wzmagał ową responsywność systemu. Niestety na skutek presji lamerów dla
    którzy wydajność systemu benczmarkują za pomocą czasu startu onego, M$
    zaczął się t tego sukcesywnie wycofywać w dwu etapach W7 i W8.

    miab