  • 1. Data: 2013-11-03 13:24:27
    Temat: CM 10.2 vs PC
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Witam
    Może ktoś polecić program na PC, coś w stylu PC Suite, na Cyanogenmoda
    10.2?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 2. Data: 2013-11-03 15:15:34
    Temat: Re: CM 10.2 vs PC
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.11.2013 13:24, ALEX Alpha MR pisze:
    > Witam
    > Może ktoś polecić program na PC, coś w stylu PC Suite, na Cyanogenmoda
    > 10.2?

    szukasz programu na duży komputer, dzięki któremu z telefonem z
    androidem zrobisz...co? Książkę telefoniczną skopiujesz?

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-11-03 19:02:39
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 15:15:34 +0100, ToMasz napisał(a):

    > szukasz programu na duży komputer, dzięki któremu z telefonem z
    > androidem zrobisz...co? Książkę telefoniczną skopiujesz?

    Między innymi.

  • 4. Data: 2013-11-03 20:21:17
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.11.2013 19:02, ALEX Alpha MR pisze:

    > Między innymi.

    chciałbym Ci pomóc, ale nie wiem jak. Program o który pytasz w wersji
    podstawowy użytkownik nazywa się "strona google po zalogowaniu". w
    wersji advanced nazywa się andoroid sdk+odpowiedni program, ale to już
    masz, bo wgrałeś CM10.

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-11-03 20:57:36
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 20:21:17 +0100, ToMasz napisał(a):

    > chciałbym Ci pomóc, ale nie wiem jak.

    -sms
    -wgrywanie map
    -wrzucanie multimediów
    -smart jako modem
    -dostęp do sklepu
    -kopie zapasowe na kompie
    -aktualizacje systemu i aplikacji
    -i pewnie jeszcze coś się znajdzie

    > Program o który pytasz w wersji
    > podstawowy użytkownik nazywa się "strona google po zalogowaniu".

    Odpada.

    > wersji advanced nazywa się andoroid sdk+odpowiedni program,

    A jakbyś polecił jakiś program to byłoby super/

    > ale to już
    > masz, bo wgrałeś CM10.

    Nie wgrałem i nie mam pojęcia jak to się robi.

  • 6. Data: 2013-11-03 21:50:45
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Ktoś zachwalal MyPhoneExplorer - ale uzylem raz i wiecej tego nie
    wlaczylem. Ogolnie komunikac z androidem z poziomu PC z Windowsem jest
    kulawa. Same protezy.

    Pliki?

    Podepnij urzadzenie po USB i masz "dysk usb" z wszystkimi,
    zabalaganionymi folderami androida.

    Smsy i takie tam duperele?

    Zainstaluj sobie AirDroid na Androidzie i lacz sie przez http://

    Niewygodne.

    Google stworzylo Androida jako system wspolpracujacy z ich chmurą. Wiec
    najsensowniej wlasnie laczyc sie przez konto Google, ktore jest
    niewygodne. Ale gdzies czytalem, mignelo mi, ze np. SMSy mozna wysylac
    przez Hangouty ;) Czy jakos tak.

  • 7. Data: 2013-11-03 21:58:50
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > -sms
    nie rozumiem
    > -wgrywanie map
    sklep play, albo instalacja z nazwa.apk
    Jaką chcesz mieć mapę? Masz chyba google maps?
    > -wrzucanie multimediów
    w zależności od wersji, ustaw lub wymuś tryb mass storage i wetknij
    kabelek usb. potem windows commander i lecisz. mozesz też zainstalować
    na telefonie ftp SERWER. wtedy łączysz się z serwerem i masz dostęp do
    pamięci telefonu z przeglądarki www albo klienta fpt na kompie
    > -smart jako modem
    łatwiej i prościej gsm->telefon->wifi->komputer.
    u mnie jak włączam kabelek i program ułatwiający konfiguracje modemów
    (ogólnie internetu) dostaje komunikat ze jest modem android i z czym ma
    się łączyć. znaczy #99 i apn intenret.....
    > -dostęp do sklepu
    nieda się inaczej niz przez kliknięcie ikonki na telefonie ablbo po
    zalogowaniu się do googli. wtedy na PC oglądasz programy, klikasz (na
    PC) instaluj i za 2 minuty masz na telefonie.
    > -kopie zapasowe na kompie
    czego kopie zapasowe? to tak jakbyś chciał zrobić kopie zapasową
    windowsa. bez sensu. są do tego programy na androida i tyle.
    > -aktualizacje systemu i aplikacji
    to jest niemożliwe bez google play. Musiałbyś zapłacić komuś żeby Ci
    zgrał na pendriwa programy z google play i instalować ręcznie na telefonie.
    > -i pewnie jeszcze coś się znajdzie

    > Odpada.
    no to leżysz na plecach jak żółwik.

    > A jakbyś polecił jakiś program to byłoby super/

    > Nie wgrałem i nie mam pojęcia jak to się robi.
    poszukaj w..... googlach jak się instaluje CM10 na konkretnym
    urządzeniu które posiadasz.
    ToMasz

  • 8. Data: 2013-11-03 22:15:24
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 21:58:50 +0100, ToMasz napisał(a):

    > nie rozumiem

    Pisze się smsy klawiaturą komputera.

    > sklep play, albo instalacja z nazwa.apk
    > Jaką chcesz mieć mapę? Masz chyba google maps?

    Polska i UK. + Możliwość wgrania dowolnego kraju.

> [...]
    > pamięci telefonu z przeglądarki www albo klienta fpt na kompie
    > łatwiej i prościej gsm->telefon->wifi->komputer.

    Wiem że łatwiej, ale ja chcę po kablu.

    > u mnie jak włączam kabelek i program ułatwiający konfiguracje modemów
    > (ogólnie internetu) dostaje komunikat ze jest modem android i z czym ma
    > się łączyć. znaczy #99 i apn intenret.....

    Mi się ta sztuczka nie udaje. Fon się łączy, łączy i na koniec jest
    komunikat o przekroczeniu czasu :-/

    > nieda się inaczej niz przez kliknięcie ikonki na telefonie ablbo po
    > zalogowaniu się do googli. wtedy na PC oglądasz programy, klikasz (na
    > PC) instaluj i za 2 minuty masz na telefonie.

    :-/

    > czego kopie zapasowe?

    Wszystkiego, nawet alarmów czy notatek. W Nokii nic zaskakującego.

    > to tak jakbyś chciał zrobić kopie zapasową
    > windowsa. bez sensu. są do tego programy na androida i tyle.

    Dlaczego bez sensu? Zrobiłem kopię N8, odtworzyłem ją na 700. Genialne
    rozwiązanie.

    > to jest niemożliwe bez google play. Musiałbyś zapłacić komuś żeby Ci
    > zgrał na pendriwa programy z google play i instalować ręcznie na telefonie.

    OK.

    > no to leżysz na plecach jak żółwik.

    :-/

    > poszukaj w..... googlach jak się instaluje CM10 na konkretnym
    > urządzeniu które posiadasz.

    Na Goclevery nie instaluje się CMa, zrobił to producent.

  • 9. Data: 2013-11-03 22:54:23
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
[...]
    Eksportuję książkę telefoniczną z Andka na konto google a gdy chcę ją
    ponownie wrzucić na telefon to importują mi się gówna min. jakieś meile z
    spamu itp.
    Kiepsko to działa...

  • 10. Data: 2013-11-03 23:47:54
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    ALEX Alpha MR wrote in <news:19gn04xf4jy8a$.xs0o8e0ufoeg$.dlg@40tude.net>
    > -wgrywanie map

    Moze darmowe mapy OpenStreetMap Ci wystarcza? Obsluguje je np aplikacja
    MapDroyd.
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.osa
    .android.mapdroyd

    Jednokrotnie pobierasz mapy calego kraju i masz spokoj.

    > -wrzucanie multimediów

    Zainstaluj sobie na telefonie serwer FTP. Np SwiFTP.
    http://code.google.com/p/swiftp
    Rozwiazania oparte o przegladarke internetowa i formularze sa IMHO
    strasznie niewygodne.

    > -smart jako modem

    Poszukaj w sklepie Google "tethering usb".

    > -dostęp do sklepu

    Do tego nie potrzeba plikacji. Wystarczy zalogowac sie na stronie
    http://play.google.com/apps

    > -kopie zapasowe na kompie

    Ksiazka telefoniczna jest tozsama z kontaktami na Gmailu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info