    From: ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    Subject: Re: CM 10.2 vs PC
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 3 Nov 2013 22:15:24 +0100

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 21:58:50 +0100, ToMasz napisał(a):

    > nie rozumiem

    Pisze się smsy klawiaturą komputera.

    > sklep play, albo instalacja z nazwa.apk
    > Jaką chcesz mieć mapę? Masz chyba google maps?

    Polska i UK. + Możliwość wgrania dowolnego kraju.

    > w zależności od wersji, ustaw lub wymuś tryb mass storage i wetknij
    > kabelek usb. potem windows commander i lecisz. mozesz też zainstalować
    > na telefonie ftp SERWER. wtedy łączysz się z serwerem i masz dostęp do
    > pamięci telefonu z przeglądarki www albo klienta fpt na kompie
    > łatwiej i prościej gsm->telefon->wifi->komputer.

    Wiem że łatwiej, ale ja chcę po kablu.

    > u mnie jak włączam kabelek i program ułatwiający konfiguracje modemów
    > (ogólnie internetu) dostaje komunikat ze jest modem android i z czym ma
    > się łączyć. znaczy #99 i apn intenret.....

    Mi się ta sztuczka nie udaje. Fon się łączy, łączy i na koniec jest
    komunikat o przekroczeniu czasu :-/

    > nieda się inaczej niz przez kliknięcie ikonki na telefonie ablbo po
    > zalogowaniu się do googli. wtedy na PC oglądasz programy, klikasz (na
    > PC) instaluj i za 2 minuty masz na telefonie.

    :-/

    > czego kopie zapasowe?

    Wszystkiego, nawet alarmów czy notatek. W Nokii nic zaskakującego.

    > to tak jakbyś chciał zrobić kopie zapasową
    > windowsa. bez sensu. są do tego programy na androida i tyle.

    Dlaczego bez sensu? Zrobiłem kopię N8, odtworzyłem ją na 700. Genialne
    rozwiązanie.

    > to jest niemożliwe bez google play. Musiałbyś zapłacić komuś żeby Ci
    > zgrał na pendriwa programy z google play i instalować ręcznie na telefonie.

    OK.

    > no to leżysz na plecach jak żółwik.

    :-/

    > poszukaj w..... googlach jak się instaluje CM10 na konkretnym
    > urządzeniu które posiadasz.

    Na Goclevery nie instaluje się CMa, zrobił to producent.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy