  • 11. Data: 2013-11-04 09:46:56
    Temat: Re: CM 10.2 vs PC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości
    >Google stworzylo Androida jako system wspolpracujacy z ich chmurą.
    >Wiec najsensowniej wlasnie laczyc sie przez konto Google, ktore jest
    >niewygodne.

    Ale nam sie to nie podoba i szukamy innych rozwiazan.

    J.

  • 12. Data: 2013-11-04 15:32:38
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 3 Nov 2013 23:47:54 +0100, astro napisał(a):

    > Moze darmowe mapy OpenStreetMap Ci wystarcza? Obsluguje je np aplikacja
    > MapDroyd.
    > http://play.google.com/store/apps/details?id=com.osa
    .android.mapdroyd

    > Jednokrotnie pobierasz mapy calego kraju i masz spokoj.

    THX sprawdzę.

    > Zainstaluj sobie na telefonie serwer FTP. Np SwiFTP.
    > http://code.google.com/p/swiftp
    > Rozwiazania oparte o przegladarke internetowa i formularze sa IMHO
    > strasznie niewygodne.

    > Poszukaj w sklepie Google "tethering usb".

    Tethering to ja mam w standardzie, problem że coś mam nie tak z
    konfiguracją, bo nie mogę się połączyć.

    > Do tego nie potrzeba plikacji. Wystarczy zalogowac sie na stronie
    > http://play.google.com/apps

    > Ksiazka telefoniczna jest tozsama z kontaktami na Gmailu.

    "Świetne rozwiązania" imć Brina omijam szerokim łukiem. Dopóki mogę.
    Ogólnie Nokia/PC/Ovi Suite to PeCetowy interfejs do smartów z
    Symbianem/MeeGo. Nieporównywalnie wygodniejszy, niż "goły" smart. I czegoś
    w podobie szukam na CMa.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 13. Data: 2013-11-06 14:35:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Nov 2013 15:32:38 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
    napisał:

    > "Świetne rozwiązania" imć Brina omijam szerokim łukiem. Dopóki mogę.

    i dlatego korzystasz z jego systemu operacyjnego? Piękne

    > Ogólnie Nokia/PC/Ovi Suite to PeCetowy interfejs do smartów z
    > Symbianem/MeeGo. Nieporównywalnie wygodniejszy, niż "goły" smart. I
    > czegoś w podobie szukam na CMa.

    to najbliższy będzie AirDroid

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2013-11-06 17:42:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 6 Nov 2013 13:35:32 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > i dlatego korzystasz z jego systemu operacyjnego?

    Cyanogenmod jest autorstwa Brina? Od kiedy?

    THX, sprawdzę.

  • 15. Data: 2013-11-06 20:45:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    odkąd jest to Android

  • 16. Data: 2013-11-07 15:22:05
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 6 Nov 2013 19:45:28 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > odkąd jest to Android

    To nie jest Android. Za dużo uprawnień.

  • 17. Data: 2013-11-07 15:55:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 15:22:05 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > To nie jest Android. Za dużo uprawnień.

    To jest Android. Autor używa do tego publikowanych źródeł Androida, sprząta
    conieco, trochę szpiegowników usuwa i kompiluje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 18. Data: 2013-11-07 16:16:02
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 14:55:29 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > To jest Android. Autor używa do tego publikowanych źródeł Androida, sprząta
    > conieco, trochę szpiegowników usuwa i kompiluje.

    No właśnie *sprząta* i *usuwa*. I dodaje pewne uprawnienia których jakoś
    Brin dać nie chce.

  • 19. Data: 2013-11-08 00:06:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 16:16:02 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > No właśnie *sprząta* i *usuwa*. I dodaje pewne uprawnienia których jakoś
    > Brin dać nie chce.

    jak dołożysz jakąś funkcję do Windows, to nagle stanie się innym systemem?
    I jakie to niby są ekstra funkcje?

  • 20. Data: 2013-11-08 18:10:56
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 23:06:05 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > jak dołożysz jakąś funkcję do Windows, to nagle stanie się innym systemem?

    Kwestia semantyki. Czy wszystkie Linuxy to jeden OS skoro są na tym samym
    kernelu? Tak czy siak to nazwiesz masa ludzi woli Cyanogenmoda niż
    "czystego" Droida. I to zazwyczaj tych co mają o tym większe pojęcie niż
    Twoje ulubione gospodynie domowe z Gdańska.

    > I jakie to niby są ekstra funkcje?

    Wiki zamknęli?