    Date: Sun, 03 Nov 2013 21:58:50 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: CM 10.2 vs PC

    > -sms
    nie rozumiem
    > -wgrywanie map
    sklep play, albo instalacja z nazwa.apk
    Jaką chcesz mieć mapę? Masz chyba google maps?
    > -wrzucanie multimediów
    w zależności od wersji, ustaw lub wymuś tryb mass storage i wetknij
    kabelek usb. potem windows commander i lecisz. mozesz też zainstalować
    na telefonie ftp SERWER. wtedy łączysz się z serwerem i masz dostęp do
    pamięci telefonu z przeglądarki www albo klienta fpt na kompie
    > -smart jako modem
    łatwiej i prościej gsm->telefon->wifi->komputer.
    u mnie jak włączam kabelek i program ułatwiający konfiguracje modemów
    (ogólnie internetu) dostaje komunikat ze jest modem android i z czym ma
    się łączyć. znaczy #99 i apn intenret.....
    > -dostęp do sklepu
    nieda się inaczej niz przez kliknięcie ikonki na telefonie ablbo po
    zalogowaniu się do googli. wtedy na PC oglądasz programy, klikasz (na
    PC) instaluj i za 2 minuty masz na telefonie.
    > -kopie zapasowe na kompie
    czego kopie zapasowe? to tak jakbyś chciał zrobić kopie zapasową
    windowsa. bez sensu. są do tego programy na androida i tyle.
    > -aktualizacje systemu i aplikacji
    to jest niemożliwe bez google play. Musiałbyś zapłacić komuś żeby Ci
    zgrał na pendriwa programy z google play i instalować ręcznie na telefonie.
    > -i pewnie jeszcze coś się znajdzie

    > Odpada.
    no to leżysz na plecach jak żółwik.

    > A jakbyś polecił jakiś program to byłoby super/

    > Nie wgrałem i nie mam pojęcia jak to się robi.
    poszukaj w..... googlach jak się instaluje CM10 na konkretnym
    urządzeniu które posiadasz.
    ToMasz