  • 31. Data: 2014-05-07 20:38:23
    Temat: Re: CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, zamożnych mężczyzn...
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Stereotyp. Że wszyscy teraz laptop lub tablet.

    Smartfon!

    > Skoro nie ma gołych bab to dlaczego miały by nie kupować ?

    Golych chlopow tez nie ma ;) Wiec po co kupuja? ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 32. Data: 2014-05-07 20:53:52
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Byle nie w moim...

    A moze jednak? :)

    https://www.youtube.com/watch?v=GvNnv7nh2Es#t=47s

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 33. Data: 2014-05-07 21:21:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote:

    > Obawiam się że, jak zresztą zwykle, kompletnie nie wiesz o czym piszesz.
    > Najpierw poczytaj, ze zrozumieniem, o gender a później się wypowiadaj :P

    Nie no, wytłumacz mi gdzie się pomyliłem, proszę...

  • 34. Data: 2014-05-07 22:55:44
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote:

    > Obawiam się że, jak zresztą zwykle, kompletnie nie wiesz o czym piszesz.
    > Najpierw poczytaj, ze zrozumieniem, o gender a później się wypowiadaj :P

    >Nie no, wytłumacz mi gdzie się pomyliłem, proszę...

    Wszędzie :P

  • 35. Data: 2014-05-07 23:09:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote:

    > Wszędzie :P

    Nie zbywaj mnie tylko rzuć proszę garść jakichś konkretow...
    Skoro rzekomo wszędzie się mylę a Ty taki super ekspert jesteś to chyba
    ujmiesz łatwo istotę tematu w dwu-trzech zdaniach...
    Chętnie się poprawię jak mi pokażesz choć jeden-dwa grube błędy jakie
    zrobiłem!

  • 36. Data: 2014-05-07 23:15:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-07 20:38, Użytkownik mr misio napisał:

    > Smartfon!

    Chcesz telefonem zastąpić komputer czy tylko mnie rozśmieszyć ?

    > Golych chlopow tez nie ma ;) Wiec po co kupuja? ;)

    A to już byś się musiał Przemasa spytać, to jego teoria że
    jak jakieś gołe są to gazeta dedykowana płci przeciwnej.

    Chociaż w ostatnich postach jakby się jednak dystansował
    od tej swojej teorii. :-)

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2014-05-07 23:17:58
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Chcesz telefonem zastąpić komputer czy tylko mnie rozśmieszyć ?

    Nie wiezysz, ze smartfony przejma kontrole nad swiatem i zastapia
    wszystko? :D

    Moze ewoluuje? ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 38. Data: 2014-05-07 23:23:20
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Jasne, i jak naprawiamy telewizor i trzeba wymienić kondensator to wołamy
    > do tej "babskiej roboty" siostrę lub żonę :-)))

    Oczywiście, że tak. A kto wytrze kurz z tego telewizora?
    A jeśli byś przypadkiem zawadził o Warszawę, to daj znać. Wpadniemy razem
    odebrać zamówione płytki i pogadamy sobie z pracującymi tam *paniami* o
    wyższości cyny ołowiowej nad tym nibyekologicznym bezołowiowym glutem ;->

    JoteR

  • 39. Data: 2014-05-07 23:28:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-07 23:17, Użytkownik mr misio napisał:

    > Nie wiezysz, ze smartfony przejma kontrole nad swiatem i zastapia
    > wszystko? :D

    Nie.
    Miały laptopy zastąpić stacjonarne, nie zastąpiły do końca
    jak obiecywano, miały tablety zastąpić "tę resztę" stacjonarnych
    nie zastępują i nie mają szans tego zrobić.
    Poza bardzo nikłym procentem mocnych komórek cała reszta
    ma za słabe procesory, za mało pamięci, niewłaściwy procesor,
    gówniany i mały ekran oraz brak klawiatury i myszy.
    A możliwościami nie dorastają do pięt mojemu staremu (Pentium
    D 3.GHz) komputerowi z którego zrobiłem sobie darmowego
    NASa.

    > Moze ewoluuje? ;)

    Uwierzę jak przestanie być fanatykiem ogryzka i jego wszystkich
    produktów.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2014-05-07 23:36:28
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote:

> [...]

    >Skoro rzekomo wszędzie się mylę a Ty taki super ekspert jesteś to chyba
    >ujmiesz łatwo istotę tematu w dwu-trzech zdaniach...

    A ile jesteś w stanie za to zapłacić? Skoro sam nie potrafisz znaleźć i
    pojąć dość elementarnych informacji to nie ma zmiłuj, trza płacić za naukę
    ;)

    >Chętnie się poprawię jak mi pokażesz choć jeden-dwa grube błędy jakie
    >zrobiłem!

    Jeden ale za to kardynalny. Zrozumiałeś gender ,w zasadzie, na opak :P