  • 41. Data: 2014-05-08 00:13:51
    Temat: Re: CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za możnych mężczyzn...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    news:lke90q$f05$1@usenet.news.interia.pl...

    > A ile jesteś w stanie za to zapłacić? Skoro sam nie potrafisz znaleźć i
    > pojąć dość elementarnych informacji to nie ma zmiłuj, trza płacić
    > za naukę ;)

    Przestań sobie jaja robić.

    > Jeden ale za to kardynalny. Zrozumiałeś gender ,w zasadzie, na opak :P

    Jasne. W takim razie to Ty nie wiesz o czym piszesz...
    Proponuję abyś nie zarzucał mi że robię gdzieś błąd jeśli sam nie
    wiesz nic na temat ideologii gender - doczytaj sobie gdzie
    chcesz, najlepiej w jakichś neutralnych źródłach i jak chcesz to
    wtedy wrócimy do tematu, a teraz chyba warto skończyć...

  • 42. Data: 2014-05-08 01:23:16
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > A ile jesteś w stanie za to zapłacić? Skoro sam nie potrafisz znaleźć i
    > pojąć dość elementarnych informacji to nie ma zmiłuj, trza płacić

    Żadne jaja. Prawda, zapewne bolesna ale cóż poradzę.

    Ziew i EOT

  • 43. Data: 2014-05-08 01:24:43
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Nie.

    Ja też nie :)

    > Miały laptopy zastąpić stacjonarne, nie zastąpiły do końca
    > jak obiecywano, miały tablety zastąpić "tę resztę" stacjonarnych
    > nie zastępują i nie mają szans tego zrobić.

    Ale za to nastąpił boom na fizyczne klawiatury do tabletów :D

    > Poza bardzo nikłym procentem mocnych komórek cała reszta
    > ma za słabe procesory, za mało pamięci, niewłaściwy procesor,
    > gówniany i mały ekran oraz brak klawiatury i myszy.

    Mysz i klawiature zastąpi machanie rencyma ;)))))

    Lub naklejki NFC

    http://www.dobreprogramy.pl/DIMPLE-naklejka-NFC-z-pr
    zyciskami-ktorych-brakuje-smartfonom,News,54169.html

    > A możliwościami nie dorastają do pięt mojemu staremu (Pentium
    > D 3.GHz) komputerowi z którego zrobiłem sobie darmowego
    > NASa.

    Po co komu nas jak teraz wszystko oddaje sie korporacjom w chmury? ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 44. Data: 2014-05-08 02:12:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Żadne jaja. Prawda, zapewne bolesna ale cóż poradzę.

    Żadna "prawda" tylko Twoje złudzenia że Ty kogoś możesz
    na ten temat uczyć skoro tylko ci się tak wydaje że coś wiesz...

    > Ziew i EOT

    Tak myślałem że do końca nie będziesz miał nic do powiedzenia
    w temacie poza bzdurnymi ogólnikami "że na opak", "że nie rozumiem"
    samemu nie oferując niczego konkretnego w roli "korekty".

  • 45. Data: 2014-05-08 10:02:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-08 01:24, Użytkownik mr misio napisał:

    > Ale za to nastąpił boom na fizyczne klawiatury do tabletów :D

    Jedni kupują bo są w zestawie inni bo traktują je jako komplet,
    w niektórych modelach jest tam dodatkowa bateria.
    Była moda na netbooki i jakby przeminęła, na tablety też
    przeminie. A tablety zostają jako bardzo specjalizowane
    urządzenie. W moim przypadku doczytania PDFów.

    > Mysz i klawiature zastąpi machanie rencyma ;)))))

    Nie zastąpiła klawiatura wyświetlana to machanie rękami tym
    bardziej nie zastąpi.

    > Lub naklejki NFC
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/DIMPLE-naklejka-NFC-z-pr
    zyciskami-ktorych-brakuje-smartfonom,News,54169.html

    Tym można dołożyć kilka klawiszy a nie całą klawiaturę.

    > Po co komu nas jak teraz wszystko oddaje sie korporacjom w chmury? ;)

    Mądrzy ludzie swoje dane trzymają u siebie, po pierwsze są tam
    bezpieczniejsza, po drugie łatwiej i szybciej dostępne a po
    trzecie darmowe chmury oferują gówniane pojemności.
    Więc skoro mam jednak płacić to wydma pieniądze na coś co
    w pełni kontroluje.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2014-05-08 13:37:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 07 May 2014 20:53:52 +0200, mr misio napisał(a):

    > A moze jednak? :)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=GvNnv7nh2Es#t=47s

    Nadal nie. :)

    [ Cameroon: Men should grow up. House: Yeah, and dogs should stop licking ]
    [ themselves. It's not gonna happen. ("House M.D. 1x03 Occam's Razor") ]

  • 47. Data: 2014-05-08 14:25:10
    Od: mr misio <m...@g...pl>

> [...]

    > trzecie darmowe chmury oferują gówniane pojemności.
    > Więc skoro mam jednak płacić to wydma pieniądze na coś co

    Jestes bezlitosnie rzeczowy :)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 48. Data: 2014-05-29 02:20:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    fo...

    > Nadal nie. :)

    Ty pewnie wolisz blondynki:
    https://www.youtube.com/watch?v=pNS9NuLD8-M

    ;-)

  • 49. Data: 2014-06-03 21:23:14
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 28 May 2014 19:20:16 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ty pewnie wolisz blondynki:
    > https://www.youtube.com/watch?v=pNS9NuLD8-M
    >
    > ;-)

    Pszemol - nie chwytasz. Ja lubię i blondynki, i brunetki, i rude. Ale nie
    będą one grzebać w moim piecyku. :D

    [ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we ]
    [ wspólnotę. (Charles Bukowski) ]

  • 50. Data: 2014-06-03 23:51:07
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    > Pszemol - nie chwytasz. Ja lubię i blondynki, i brunetki, i rude. Ale nie
    > będą one grzebać w moim piecyku. :D

    To jak sie bedziecie zabawiac? ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg