  • 21. Data: 2014-05-07 13:20:24
    Temat: Re: CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, zamożnych mężczyzn...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:lkcpfn$jko$1@node1.news.atman.pl...

    > Używanie komputera nie jest męską dziedziną, dłubanie w nich
    > już owszem.

    No i właśnie o tym mówię:
    Ty dokładnie idziesz po linii stereotypów "gender" :-)
    Czy coś złego byłoby, gdyby dłubała w pececie jakaś pani?
    Powinna czuć się mniejszą kobietą niż gdyby myła gary w kuchni?

  • 22. Data: 2014-05-07 14:03:00
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > już owszem.

    >No i właśnie o tym mówię:
    >Ty dokładnie idziesz po linii stereotypów "gender" :-)

    Ke?

    >Czy coś złego byłoby, gdyby dłubała w pececie jakaś pani?

    Nie byłoby nic złego ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Nigdy nie
    widziałem serwisantki kobiety (choć pewnie jakieś pojedyncze osoby by się
    znalazły). I w żaden sposób im to nie uwłacza.

    >Powinna czuć się mniejszą kobietą niż gdyby myła gary w kuchni?

    A ty jak się czujesz myjąc gary? Bo ja normalnie, robię to bardzo często i
    jakoś się gorzej nie czuję z tego powodu :)

  • 23. Data: 2014-05-07 14:56:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 May 2014 16:44:06 +0200, mr misio napisał(a):

    > oj, nie wkleiles calosci hahahahaha
    (...)

    Streszczajac - CHIP to magazyn dla grupowiczow pl.comp.pecet ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2014-05-07 14:57:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 May 2014 21:55:38 +0200, maX napisał(a):

    > CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych homoseksualistów"

    Wlasnie zdyskryminowales pasywnych homoseksualistow, Bruksela da ci za to
    po... pupie ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 25. Data: 2014-05-07 18:43:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote:

    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Ke?

    No i czego tam nie zrozumiałeś?
    Poglądy tego typu, że jakieś zajęcie, jakieś hobby jest "męskie" a inne
    "żeńskie" wprowadzają niepotrzebne podziały i dyskomfort gdy ktoś się chce
    zająć czymś co jest w ten sposób silnie przypisywane do płci przeciwnej.

    Niedawno byłem w Krakowie i z moją siostrzenicą lutowaliśmy przy naprawie
    jakiejś zabawki diodę świecącą. Bardzo się to dziecku podobało. Sama sobie
    polutowała troche drucików i bardzo była z siebie zadowolona. Czy miałem
    jej powiedzieć, że to zajęcie "dla chłopców" i niech sie pobawi lalkami lub
    pójdzie mamie pomóc w kuchni? Absolutnie nie!!

    > Nie byłoby nic złego ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Nigdy nie
    > widziałem serwisantki kobiety (choć pewnie jakieś pojedyncze osoby by się
    > znalazły). I w żaden sposób im to nie uwłacza.

    Ja nie twierdzę że to może komuś uwłaczać, nie wiem skąd bierzesz te
    pomysły.
    Ja tylko nie widzę potrzeby aby nadawać tego rodzaju etykietki na
    zajęcia/hobby bo tylko zrażasz chłopców/dziewczynki, które mogłyby się
    zająć czyms co lubią a nie zajmą się tym bo zostaliby przez
    wujka/dziadka/babcię skarcone za "wychylanie się" poza swój "gender".

  • 26. Data: 2014-05-07 19:10:23
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > a inne "żeńskie" wprowadzają niepotrzebne podziały i dyskomfort
    > gdy ktoś się chce zająć czymś co jest w ten sposób silnie przypisywane

    Owszem, miałem dyży dyskomfort gdy chciałem wyręczyć żonę w karmieniu
    dziecka piersią. Te niepotrzebne podziały... ;->

> [...]
    > dziecku podobało. Sama sobie polutowała troche drucików
    > i bardzo była z siebie zadowolona. Czy miałem jej powiedzieć,

    Nie wiem, jak tam u was w dzikich krajach, ale u nas akurat lutowanie (w tym
    powierzchniowe) jest raczej domeną kobiet.

    JoteR

  • 27. Data: 2014-05-07 20:06:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    > Owszem, miałem dyży dyskomfort gdy chciałem wyręczyć żonę w karmieniu
    > dziecka piersią. Te niepotrzebne podziały... ;->

    :-)) Jak sam widzisz istnieją zajęcia gdzie płeć osobnika dyktuje tu
    podział niejako naturalnie.
    Ale są też inne zajęcia postrzegane jako żeńskie/męskie a wcale takie nie
    musza byc, wiec niepotrzebnie nadajemy im takie etykietki.
    Grzebanie się w bebechach komputera moim zdaniem należy do tej drugiej
    grupy.

    > Nie wiem, jak tam u was w dzikich krajach, ale u nas akurat lutowanie (w
    > tym powierzchniowe) jest raczej domeną kobiet.

    Jasne, i jak naprawiamy telewizor i trzeba wymienić kondensator to wołamy
    do tej "babskiej roboty" siostrę lub żonę :-)))

  • 28. Data: 2014-05-07 20:26:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote:

> [...]

    >zająć czymś co jest w ten sposób silnie przypisywane do płci przeciwnej.

    Obawiam się że, jak zresztą zwykle, kompletnie nie wiesz o czym piszesz.
    Najpierw poczytaj, ze zrozumieniem, o gender a później się wypowiadaj :P

  • 29. Data: 2014-05-07 20:37:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 7 May 2014 06:20:24 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > No i właśnie o tym mówię:
    > Ty dokładnie idziesz po linii stereotypów "gender" :-)
    > Czy coś złego byłoby, gdyby dłubała w pececie jakaś pani?

    Byle nie w moim...

    [ Fotografia żony w portfelu przypomina, że zamiast niej mogłoby być ]
    [ w tym miejscu znacznie więcej pieniędzy. (JoeMonster.org) ]

  • 30. Data: 2014-05-07 20:37:28
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > (...)
    >
    > Streszczajac - CHIP to magazyn dla grupowiczow pl.comp.pecet ;)

    Musze opuscic grupe, bo Chip nie jest dla mnie :/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg