  • 1. Data: 2010-06-15 19:22:15
    Temat: CD-Pendrive - jest takie coś?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Potrzebne takie cuś... Pendrive z nośnikiem w postaci płyt CD-R.

    O co chodzi. Jest sobie urządzonko, które po naciśnięciu guziczka nagrywa na
    pendrive podpiety do USB pliki.
    Potem tego pena trzeba do kompa, jakiś program, nagrać itp.itd...
    wkurzające.

    A gdyby tak nagrywarka USB, wsadzam płytę, klikam start, potem na tym
    urzadzonku robie co chce, klikam guziczek do zapisu danych, nagrywarka
    przyjmuje sobie te pliki i dogrywa... klikam znowu.. znowu dogrywa...
    Na końcu jak skończę klikam na nagrywarce finalizację zapisu i wyciagam
    płytę.
    Na sprzecie który wrzuca pliki nie mogę nic zainstalować, więc musiało by to
    być widziane jako pendrive.

    Jest takie cos? Da się?

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2010-06-15 19:35:26
    Temat: Re: CD-Pendrive - jest takie coś?
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    > płytę.
    > Na sprzecie który wrzuca pliki nie mogę nic zainstalować, więc musiało

    Jak znajdziesz router(?)/NAS z USB host i device dla którego jest
    dostępna jakaś dystrybucja Linux'a (*WRT?) to się powinno dać wyrzeźbić...

    W.P.

  • 3. Data: 2010-06-15 19:38:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "W.P." <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jak znajdziesz router(?)/NAS z USB host i device dla którego jest
    > dostępna jakaś dystrybucja Linux'a (*WRT?) to się powinno dać wyrzeźbić...

    WRT160NL? ;)

  • 4. Data: 2010-06-15 20:05:08
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "W.P." <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > WRT160NL? ;)

    Ja tam tylko widzę USB host, bez device....

    W.P.

  • 5. Data: 2010-06-15 20:17:55
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Ja tam tylko widzę USB host, bez device....

    No właśnie
    Przez chwilę zaświtał mi taki kabelek USB-USB z hostem w środku żeby na
    kompa choć przerzucać od razu te pliki, ale zaraz mi zgasł pomysł, bo o ile
    pamiętam to z obu stron extra soft trzeba było dać. No to z jednej ni da
    rady.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-06-15 20:44:10
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jest takie cos? Da się?

    Nagrywarka na USB + płyta DVDRAM.

  • 7. Data: 2010-06-15 23:37:20
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    > kompa choć przerzucać od razu te pliki, ale zaraz mi zgasł pomysł, bo o
    > ile pamiętam to z obu stron extra soft trzeba było dać. No to z jednej

    Ale na 99% ZNAJDZIESZ to co opisałem. Tylko poszukaj.
    (na pewno są urządzenia host + device, problem tylko z dostępnością SDK
    Linuxowego - bo to na Linuxie - u producenta...)

    W.P.

  • 8. Data: 2010-06-16 06:30:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "W.P." <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja tam tylko widzę USB host, bez device....

    Faktycznie. Mój błąd.

  • 9. Data: 2010-06-16 11:55:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W.P." <l...@w...pl> napisał

    > Jak znajdziesz router(?)/NAS z USB host i device dla którego jest
    > dostępna jakaś dystrybucja Linux'a (*WRT?) to się powinno dać
    > wyrzeźbić...

    Da sie ? Urzadzenie zapewne obsluguje pena jako mass storage,
    zapisuje sektorami i FAT obsluguje jak trzeba.
    A plyte zapewne chcialoby sie miec w formacie ISO.

    Tlumaczenie w locie to chyba jednak zbyt skomplikowane by bylo.
    Ram/Flash dysk i zgrywanie na plyte to chyba bardziej sensowne
    wyjscie.

    A od tego juz tylko krok do sprawdzenia .. czy nie ma jakis
    przenosnych archiwizatorow - podlaczasz im pena czy karte, a one
    zrzucaja zawartosc na plyte ..

    J.

  • 10. Data: 2010-06-16 15:38:15
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nagrywarka na USB + płyta DVDRAM.

    Nie mogę nic zainstalować na maszynce... Chyba sama z siebie nie będzie
    nagrywać?

    --
    Irokez