    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: CD-Pendrive - jest takie coś?
    Date: Wed, 16 Jun 2010 13:55:14 +0200

    Użytkownik "W.P." <l...@w...pl> napisał

    > Jak znajdziesz router(?)/NAS z USB host i device dla którego jest
    > dostępna jakaś dystrybucja Linux'a (*WRT?) to się powinno dać
    > wyrzeźbić...

    Da sie ? Urzadzenie zapewne obsluguje pena jako mass storage,
    zapisuje sektorami i FAT obsluguje jak trzeba.
    A plyte zapewne chcialoby sie miec w formacie ISO.

    Tlumaczenie w locie to chyba jednak zbyt skomplikowane by bylo.
    Ram/Flash dysk i zgrywanie na plyte to chyba bardziej sensowne
    wyjscie.

    A od tego juz tylko krok do sprawdzenia .. czy nie ma jakis
    przenosnych archiwizatorow - podlaczasz im pena czy karte, a one
    zrzucaja zawartosc na plyte ..

    J.