  • 41. Data: 2012-04-04 09:51:13
    Temat: Re: CBRADIO kanał 19 non stop
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-02 06:48, slavo65 pisze:

    > A przy okazji wie ktoś może, skąd w PL taka popularnosc CB w
    > "cywilnych" autach?

    Jak to skąd? W większości przyrząd do unikania odpowiedzialności,
    pozwalający np. na bezkarne przekraczanie prędkości, bądź unikanie
    patroli policji/ITD itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.

    > Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
    > służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

    Czasem się przydaje - np. na urlopie do komunikacji między samochodami
    :)

    > Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)
    > anteną.

    Spotyka się, ale rzadko.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 42. Data: 2012-04-04 14:42:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Apr 2012 17:10:22 +0200 osobnik zwany jerzu
    wystukał:

    > Czasmi jednak i CB nie pomoże. Dwa tygodnie temu, Włoszczowa, 300 zł i 8
    > pkt.

    noo niestety. Ostatnio wiedziałem, że leci policjant na motocyklu i po
    wyjechaniu zza zakrętu mnie wysuszył. Jak się okazało właśnie stanął i
    wyjął suszarkę. Ktoś musi być pierwszy :(

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2012-04-04 22:12:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-04-04 01:59, Tomasz Pyra pisze:

    > Z CB jest podobnie jak ze zmywarką w kuchni, automatem w samochodzie, albo
    > klimatyzacją w domu czy samochodzie itp. rzeczami.
    > Dla kogoś kto tego nie zna wydają się być niepotrzebne, a nawet mające
    > więcej wad niż zalet.
    > Dla kogoś kto używał - stają się niezbędne.

    Tu się z Tobą nie zgodzę ;)
    Rzeczywiście, bez klimy, automatu,zmywarki - nic tylko harakiri
    popełnić.

    Rok już prawie jeżdżę bez CB mimo, że jest na pokładzie, i za
    każdym razem jak wsiadam w trasę - nie mam ochoty podpinać :)

    Ileż można "mobilki radio sprawdzam..." słuchać ?

    Ba, przyjemnie na CB robi się dopiero koło północy ... ;)

  • 44. Data: 2012-04-04 22:15:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Ileż można "mobilki radio sprawdzam..." słuchać ?

    Bekaczy i innych ;)

    > Ba, przyjemnie na CB robi się dopiero koło północy ... ;)

    Coś w tym jest - nocą ludzie nawet fajne kawały opowiadają :)

  • 45. Data: 2012-04-04 22:32:15
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Jak to skąd? W większości przyrząd do unikania odpowiedzialności,

    Czyli znak przed fotoradarem to przyrzad do unikania odpowiedzialnosci? Bo
    zdaje sie, ze chodzi o to, zeby w miejscu niebezpiecznym (a przeciez w takim
    stawiaja radary!) zwolnic. I CB to wlasnie zapewnia...

    > itd. Rzadko kiedy używane jest w innych celach.

    Jakies badania statystyczne przytoczysz? Bo to, ze tak Ci sie wydaje,
    zupelnie o niczym nie swiadczy...

    --
    Axel

  • 46. Data: 2012-04-04 22:49:01
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "slavo65" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
    > służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

    Bo nie jezdziles z CB i nie wiesz, jakie ma zalety?
    Ja kiedys jadac w kilkudziesieciakilometrowa trase z moja siostra wzialem
    CB - efekt byl taki, ze wiedzialem, jaki prezent jej dac przy najblizszej
    okazji, bo byla zachwycona przydatnoscia. A nalezy do osob jezdzacych
    zgodnie z przepisami...

    --
    Axel

  • 47. Data: 2012-04-05 11:11:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-04 22:32, Axel pisze:

    > Czyli znak przed fotoradarem to przyrzad do unikania odpowiedzialnosci?

    Nie ma takiej implikacji.

    > Bo zdaje sie, ze chodzi o to, zeby w miejscu niebezpiecznym (a przeciez
    > w takim stawiaja radary!) zwolnic.

    W miejscach niebezpiecznych to się stawia inne znaki.

    > I CB to wlasnie zapewnia...

    Tak, tak :) Możesz zaklinać rzeczywistość. CB niczego nie zapewnia
    - najwyżej może w pewnych przypadkach służyć do poprawienia
    bezpieczeństwa.

    > Jakies badania statystyczne przytoczysz?

    W sumie :) Z obserwacji drogi i odsłuchu "eteru", czy z tego,
    co w internecie od dawna ludzie wypisują?

    > Bo to, ze tak Ci sie wydaje, zupelnie o niczym nie swiadczy...

    To, że Ty napisałeś, że tam mi się wydaje, "zupełnie o niczym nie
    świadczy"...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 48. Data: 2012-04-05 11:59:47
    Od: INEAD <a...@g...pl>

> [...]
    > służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".
    > Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)

    Panie na "zachodzie" to nie takie rzeczy mają... Oni to nawet drogi se
    pobudowali.

  • 49. Data: 2012-04-05 12:15:49
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Nie ma takiej implikacji.
    > W miejscach niebezpiecznych to się stawia inne znaki.

    Sugerujesz, ze fotoradary nie stoja w miejscach niebezpiecznych?

    > Tak, tak :) Możesz zaklinać rzeczywistość. CB niczego nie zapewnia
    > - najwyżej może w pewnych przypadkach służyć do poprawienia
    > bezpieczeństwa.

    Dokladnie tak samo, jak tabliczka przed fotoradarem - wiekszosc zdejmie noge
    z gazu. A przeciez chyba o to chodzi, a nie o to, zeby pieniadze wyciagac?

    > W sumie :) Z obserwacji drogi i odsłuchu "eteru",

    Malo jezdzisz z CB.

    > czy z tego,
    > co w internecie od dawna ludzie wypisują?

    To akurat zupelnie o niczym nie swiadczy.

    > To, że Ty napisałeś, że tam mi się wydaje, "zupełnie o niczym nie
    > świadczy"...

    Taaa... jak postawiles teze, ze CB sluzy prawie wylacznie do "unikania
    odpowiedzialnosci", to przytocz _dowody_ (to zdaje sie Twoj sposob dyskusji
    przeciez?)

    --
    Axel

  • 50. Data: 2012-04-05 12:54:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-05 12:15, Axel pisze:
    (...)
    > Sugerujesz, ze fotoradary nie stoja w miejscach niebezpiecznych?

    Niczego nie sugeruję, a Ty dryfujesz w kierunku Tobie wygodnym...

    Ziew...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.