  • 51. Data: 2012-04-05 13:16:01
    Temat: Re: CBRADIO kanał 19 non stop
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-05 10:15:49 +0000, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> said:

    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Sugerujesz, ze fotoradary nie stoja w miejscach niebezpiecznych?

    Ja tak twierdzę. W miejscach niebezpiecznych nic się nie dzieje, bo tam
    jest niebezpiecznie. A fotoradary są głównie w tych miejscach, gdzie
    warunki pozwalają na normalną jazdę, więc stawia się tam ograniczenie i
    radar.

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2012-04-05 19:46:38
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-04 01:59, Tomasz Pyra pisze:
    [..]

    > Dla kogoś kto używał - stają się niezbędne.

    hmmm nie powiedziałbym, znam takich co znają CB, ale nie używają :)

    pozdrawiam,
    W.

  • 53. Data: 2012-04-05 22:44:19
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > Ja tak twierdzę.

    Ale Ciebie nikt nie pytal :-P

    > W miejscach niebezpiecznych nic się nie dzieje, bo tam jest
    > niebezpiecznie. A fotoradary są głównie w tych miejscach, gdzie warunki
    > pozwalają na normalną jazdę, więc stawia się tam ograniczenie i radar.

    Przeciez wszyscy to wiedza. Poza Arturem M.

    --
    Axel

  • 54. Data: 2012-04-06 10:18:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 04 Apr 2012 22:12:30 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Tu się z Tobą nie zgodzę ;)
    > Rzeczywiście, bez klimy, automatu,zmywarki - nic tylko harakiri
    > popełnić.
    >
    > Rok już prawie jeżdżę bez CB mimo, że jest na pokładzie, i za
    > każdym razem jak wsiadam w trasę - nie mam ochoty podpinać :)

    Eeee...
    Niby tak, ale w jednym samochodzie też nie mam i niby mi też nie brakuje
    jak jadę... Do chwili kiedy nie staję w korku na obwodnicy trójmiasta -
    wtedy mam czas na przemyślenia, włąszcza widząc że wszyscy z antenami jadą
    sobio rónoległą drogą.