    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CBRADIO kanał 19 non stop
    Date: Thu, 5 Apr 2012 12:15:49 +0200

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:jljnkn$60k$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...

    > Nie ma takiej implikacji.
    > W miejscach niebezpiecznych to się stawia inne znaki.

    Sugerujesz, ze fotoradary nie stoja w miejscach niebezpiecznych?

    > Tak, tak :) Możesz zaklinać rzeczywistość. CB niczego nie zapewnia
    > - najwyżej może w pewnych przypadkach służyć do poprawienia
    > bezpieczeństwa.

    Dokladnie tak samo, jak tabliczka przed fotoradarem - wiekszosc zdejmie noge
    z gazu. A przeciez chyba o to chodzi, a nie o to, zeby pieniadze wyciagac?

    > W sumie :) Z obserwacji drogi i odsłuchu "eteru",

    Malo jezdzisz z CB.

    > czy z tego,
    > co w internecie od dawna ludzie wypisują?

    To akurat zupelnie o niczym nie swiadczy.

    > To, że Ty napisałeś, że tam mi się wydaje, "zupełnie o niczym nie
    > świadczy"...

    Taaa... jak postawiles teze, ze CB sluzy prawie wylacznie do "unikania
    odpowiedzialnosci", to przytocz _dowody_ (to zdaje sie Twoj sposob dyskusji
    przeciez?)

    --
    Axel