  • 31. Data: 2010-12-07 13:39:10
    Temat: Re: CB wsrod mobilkow....
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Wojtek Borczyk napisał(a):
    > Takich mamy polityków, jakich sobie sami i spośród siebie wybieramy... ;-p
    Co Ty pirdzielisz za przeproszeniem. A miał być eot.
    Ostatnie 20 lat pokazało że to nie działa.
    Najlepsi i najuczciwsi ludzie gdy dobiorą sie do koryta maja w dupie
    wyborców i ich dobro. Tworzą prawo pod siebie, skurwiają sie na całego
    i wyzbywają godności, zasłaniają sie immunitetami, by przez kadencje
    ustawić siebie, rodzinę i kolesiów.
    --
    Krzysiek

  • 32. Data: 2010-12-07 13:58:31
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 07.12.2010 13:39, Krzysztof 45 pisze:
    > Najlepsi i najuczciwsi...

    Którzy to są ? :)

  • 33. Data: 2010-12-07 15:15:44
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Tue, 7 Dec 2010, Krzysztof 45 wrote:

    > Co Ty pirdzielisz za przeproszeniem.

    Po prostu stwierdzam dość oczywisty fakt :) Przez prawie pół wieku rządów
    "komuny" można było zwalać winę na to, że "szary Kowalski" nie miał
    realnie żadnego wpływu na to, kto stoi u steru władzy. Od pewnego czasu
    mamy tzw. "demokrację" i niestety okazuje się, że wcale nie jest dużo
    lepiej. Może po prostu takim jesteśmy narodem, że warcholstwo oraz prywatę
    mamy w genach? ;-) Ponoć Bismarck powiedział kiedyś o Polakach, że "orężem
    się ich nie zwycięży, ale wystarczy pozwolić im samym się rządzić" -
    przyznam szczerze, niesposób odmówić mu sporo racji... Póki co
    zdecydowanie najlepiej wychodzi nam zrzucanie wszelkich "więzów i kajdan",
    ale kiedy już je zrzucimy, to nie za bardzo wiemy co z tą odzyskaną
    wolnością zrobić...

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 34. Data: 2010-12-07 17:25:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Wojtek Borczyk napisał(a):
> [...]
    > wychodzi nam zrzucanie wszelkich "więzów i kajdan", ale kiedy już
    > je zrzucimy, to nie za bardzo wiemy co z tą odzyskaną wolnością
    Masz w 100% rację.

    A co zrobić z tą wolnością to nasi wybrańcy doskonale wiedzą.
    Najpierw sztama z komuchami i UBekami. Potem rozprzedać majątek.
    Tworzyć ustawy pod przekręty, a przede wszystkim prawo które może im
    na h..j skoczyć gdy przekręty wyjdą na światło dzienne.
    Oczywiście podstawa to mieć wroga w śród swoich, bo gdzie indziej go
    szukać. Walka z nim będzie odwracać uwagę od spraw istotnych.
    Nasi wybrańcy są w tym wyszkoleni doskonale. Przez kogo to doskonale
    wiemy.
    Mówiło sie, że pokolenie lub dwa misi wymrzeć, to zmieni sie coś w
    mentalności. Gówno prawda. Szczawie na poziomie studiów maja ambicje,
    wizje, a gdy już wdepną w to polityczne bagno pierdzą tak samo jak te
    starce którzy ich szkolą.

    Czy jeszcze ktoś coś ma przeciwko CB? Naklejanym liściom na tablice rej?
    --
    Krzysiek

  • 35. Data: 2010-12-07 17:48:43
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-07 08:42, Mirek Ptak pisze:

    > OIDP Niemcy kanał drogowy mają na 9 kanale AM - oczywiście w "piątkach" :).
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    W germanii używa się tylko FM - popatrz na radia tam sprzedawane, mają
    tylko FM.

    Pozdrawiam !

  • 36. Data: 2010-12-07 17:50:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    -

    > A przełączyłeś na 5?
    > Ja czasami słyszę odległe szwargotanie ale faktycznie bardzo rzadko i
    > nie próbowałem gadać z nimi.
    >
    > Pzdr.
    > L.

    Latem jak są podniesione warunki to same DX'y słychać :)
    Kiedyś od W-wy do Łochowa słyszałem na 5-7s jakiegoś żabojada gadającego.

    Słyszałem też jakiegoś ruska - na tyle że zrozumiałem że nadaje z
    dopałką 150W :)

    Pozdrawiam !

  • 37. Data: 2010-12-07 22:40:32
    Od: Mario <c...@o...pl>

> [...]
    > odpisać:

    > OIDP Niemcy kanał drogowy mają na 9 kanale AM - oczywiście w "piątkach" :).

    nie drogowy a ratunkowy, tak samo jak Polsce zresztą.

    pozdrawiam
    mario

  • 38. Data: 2010-12-07 23:20:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 12:25:48 +0100, Eli napisał(a):

    > W innych krajach wynaleziono coś takiego jak znaki drogowe. Obserwowanie ich
    > i stosowanie się do ich wskazań skutecznie chroni np. przed spotkaniem z
    > "miśkami". Może Polacy też kiedyś wyjadą z buszu, osobiście obstawiam że to
    > się nie stanie wcześniej niż za ok. 30 lat.

    Raczej - kiedyś w Polsce zostanie wykoszony busz ze znaków.

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2010-12-08 08:37:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-07 17:48, *Czarek Daniluk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    Bzdura - za przeproszeniem :)
    http://de.wikipedia.org/wiki/CB-Funk

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 40. Data: 2010-12-08 08:42:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-07 22:40, *Mario* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > nie drogowy a ratunkowy, tak samo jak Polsce zresztą.

    A jednak niekoniecznie - patrz inny post :)