  • 11. Data: 2010-12-05 10:58:28
    Temat: Re: CB wsrod mobilkow....
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2010-12-04 21:24, Krzysztof 45 pisze:
    > W normalnych krajach cb nie jest popularne wśród mobilków.

    Nawet w:
    Bułgarii
    Rumunii
    Czechach
    Rosji (Moskwa)

    Tam chyba, tak dużo autostrad nie ma...

  • 12. Data: 2010-12-05 12:02:27
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-12-04 21:48, nom pisze:

    > Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Na Słowacji słychać na kanale 28 tylko Polaków, na innych kanałach cisza. :-)
    a w zerach czy w piątkach ?

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 13. Data: 2010-12-05 12:27:10
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sun, 05 Dec 2010 12:02:27 +0100, *Przemysław Gubernat* napisał(a):

    > a w zerach czy w piątkach ?

    My mamy przecież multistandard u nas - wszyscy jadą na obydwu
    częstotliwościach jednocześnie ;)

    Sebastian S.

  • 14. Data: 2010-12-05 13:30:51
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

> [...]
    >miskach i o sytuacji na drodze...
    >
    > A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w Polsce?

    W innych krajach kierowcy pilnują drogi, kierownicy i generalnie - odmiennie
    niż u nas - przepisów. W wielu krajach CB jest zakazane podobnie jak
    antyradary.
    Na statystycznego mieszkańca jesteśmy największym rynkiem zbytu tego
    archaicznego urządzenia.

    Max

  • 15. Data: 2010-12-05 14:25:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 5 Gru, 13:30, "Max_P" <M...@x...pl> wrote:
    > W innych krajach kierowcy pilnują drogi, kierownicy i generalnie - odmiennie
    > niż u nas - przepisów.

    To chyba nie wiedzą o tym Niemcy, 80% z nich olewa ograniczenia
    prędkości na autostradach :>

    > W wielu krajach CB jest zakazane podobnie jak antyradary.

    Jakiś przykład?

    Pzdr.
    L.

  • 16. Data: 2010-12-05 14:33:21
    Od: Borg <b...@o...pl>

    > To chyba nie wiedzą o tym Niemcy, 80% z nich olewa ograniczenia
    > prędkości na autostradach :>

    Łamanie przepisów, to nie tylko łamanie ograniczenia na autostradzie!!
    Akurat łamanie ograniczenia jest chyba najmniej niebezpieczne.

  • 17. Data: 2010-12-05 14:49:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borg" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Łamanie przepisów, to nie tylko łamanie ograniczenia na autostradzie!!
    > Akurat łamanie ograniczenia jest chyba najmniej niebezpieczne.

    Wcale niebezpieczne.
    Niebezpieczne jest tylko łamanie nakazu jazdy z odpowiednią do warunków
    prędkością.

  • 18. Data: 2010-12-05 19:28:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:idfrg3$998$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    > a w zerach czy w piątkach ?

    W zerach. Na Słowacji chyba nie można używać CB, ale można posiadać. :-)

  • 19. Data: 2010-12-05 22:07:07
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-05 14:49, Cavallino pisze:

    > Wcale niebezpieczne.
    > Niebezpieczne jest tylko łamanie nakazu jazdy z odpowiednią do warunków
    > prędkością.

    Ciekawe jak można ocenić odpowiednią prędkość do warunków?
    Policja potrafią ją ocenić po wypadku.

    Emeryt jadący skodą 105 na oponach stomil olsztyn z 84r a Janusz Kulig
    jadący subaru imprezą z dobrymi oponami zimowymi... Obaj jadą w obecnych
    warunkach na zaśnieżonej drodze... Obaj mają diametralnie różna prędkość
    bezpieczną to samo tir załadowany 24 t ładunku a lancer evo X z kierowcą
    rajdowym za kierownicą...

    Dlatego uważam że nie ma powinno zawsze się pisać odpowiednią do
    warunków i SIEBIE prędkością.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 20. Data: 2010-12-05 23:34:55
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2010-12-04 20:58, fReLuZ pisze:
    > A wiec mam takie pytanie bo w Polsce bardzo modne jest CB i ostrzeganie
    > o miskach i o sytuacji na drodze...
    >

    > A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w Polsce?
    A mnie bardziej intersuje kto na cb rozmawia np z niemcami?
    Mi sie nie udalo, choc niby kanal znalem, czestotliwosc na fm
    przelaczylma a w eterze cisza :-(

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko