  • Data: 2014-02-28 22:19:50
    Temat: Re: CB-Radio - technologia dla idiotów
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.pme.1393510215@news.chmurka.net...

    > Ma ciasno, ale czy coś tam się dzieje? Oprócz ISM i repeaterów na 70kę...

    Nas tam na samym paśmie (430-440) może niewiele, radio kupiłem, parę razy
    poplułem w sitko i to wszystko... czasem włączam gdzieś z boku zobaczyć, czy
    Pogotowie (to akurat bardziej przy 2m) nadal nie umie prawidłowo mówić do
    mikrofonu, czy taksiarz jedzie na zamówiony kurs na Omulewską, czy
    ochroniarz sprawdził, czy w magazynie wszystko na miejscu... i wyłączam.
    Tylko diodę oświetlającą (latarkującą znaczy się) wymieniłem, bo padła już
    po miesiącu.
    Poza pasmem jest od groma pierdzenia, brzęczenia, burczenia, etc. danych, że
    miejscami szpilki nie wciśniesz.
    Jest kilka miejsc, gdzie wygląda na pusto, ale wolałbym, żeby nie
    wykorzystywano w tym celu naszego pasma. Już i tak śmiecą w nim (433.92(5))
    piloty do autoalarmów i pokrewne.
    Kiedyś mnie ciągnęło do tego, żeby to nonstop wiskać, ale dziś już jakoś
    nie... Nawet i zagadać nie bardzo... choć jak się spotka znajomych, nawet na
    jakimś SKEDzie, to miło się robi :) Jeszcze jednak zostało trochę we mnie
    tej wyjątkowości hobby... choć dziś bardziej bym chciał zejść na KF i wziąć
    klucz do ręki... I chyba najlepiej sztorcowy :) I pagawarit' po-russki :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.