  • Data: 2010-01-13 20:04:57
    Temat: Re: CANON na Zytniej / W-wa czy ktos kalibrowal BODY?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    michalzz napisał(a) :

    > Co to oznacza ;-)? Czy ktos mial przypadek ze sprzet zostal zniszczony, w
    > jaki sposob? Jak sie przed tym zabezpieczyc?

    Zabezpieczyć? Nie oddawać tam.
    Kto miał? Archiwum polecam.
    Jeśli o mnie chodzi, to uważam pracujących tam za analfabetów
    funkcjonalnych, żeby nie powiedzieć znacznie gorzej. Z pół roku
    kilkukrotnie wysyłałem tam aparat a i tak w końcu nie usunęli
    usterki. Odpisywali mi na zupełnie nie związane z tematem sprawy,
    szukając jakichś urojonych sobie usterek. W końcu przysłali
    uszkodzony aparat, który potem doprowadzili w końcu do stanu
    używalności.
    Brudasy i niechluje z nich. Po którymś powrocie z tego tak zwanego
    serwisu w środku wizjera był przyklejony kawałek szczeciny jakiegoś
    brudasa.
    Więcej błędów nie pamiętam już.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E