  • 41. Data: 2012-02-06 19:25:41
    Temat: Re: [C5] Stukanie w silniku
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-02-2012 19:16, Diabełson pisze:

    > Błyszczę tylko światłem odbitym od ciebie miszczó

    Czyli umiesz jedynie nieudolnie naśladować?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 42. Data: 2012-02-07 00:44:50
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-02-05 21:58, p0li wrote:

    > jak gadałem z fachowcem przez którego ręce przeszła ponad setka tych skrzyń
    > mówił że jest wada fabryczna która powoduje że w okkolicy 180-240tys
    > przebiegu rozwarstwia się okładzina sprzęgiełka lock-up-u - i jak resztki
    > pójda w skrzynie to jest do roboty pompa i konwerter - nic więcej nie pada
    >
    > ja przejechałem 241tys. :(

    Jaki koszt takiej przyjemności?

    --
    MM

  • 43. Data: 2012-02-07 09:07:30
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-07 00:44:50 niejaki Maciej M. napisał:
    > Jaki koszt takiej przyjemności?

    sama skrzynia ~4500-5000 zł (dochodzi montarz/demontarz a tani nie jest bo
    trzeba cały zespół napędowy wydłubać z auta)
    ja dobiłem do 7500 bo od razu powymieniałem oleje, płyny, filtry
    i okazało się jeszcze że jakiś "mechanior" wcześniej rozwalił wieloklin w
    dyfrze - i musiałem jeszcze dyfer wymieniać

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 44. Data: 2012-02-07 11:01:18
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-02-07 09:07, p0li wrote:

> [...]
    > i okazało się jeszcze że jakiś "mechanior" wcześniej rozwalił wieloklin w
    > dyfrze - i musiałem jeszcze dyfer wymieniać

    To nie da się w taki sposób rozsypanej skrzyni naprawić, tylko wymiana??

    --
    MM

  • 45. Data: 2012-02-07 14:07:33
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-07 11:01:18 niejaki Maciej M. napisał:

    > To nie da się w taki sposób rozsypanej skrzyni naprawić, tylko wymiana??

    skrzynię naprawił - wymienić musiał dyfer

    --
    P0zdrawiam
    p0li