  • 21. Data: 2012-02-05 20:03:05
    Temat: Re: [C5] Stukanie w silniku
    Od: to <t...@i...pl>

    begin p0li

    > pamietam z pierwszego borska (jakoś 2000r)jak robiliśmy wyścigi na pasie
    > to wtedy pierwszą c5 xm jeszcze ze starą v6 objechał bez najmniejszego
    > problemu
    > tylko nie miał 2 katów zmiennych faz i 4 sond :)

    Objechał bo był lżejszy.

  • 22. Data: 2012-02-05 20:08:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    http://img826.imageshack.us/img826/5403/xmcabrio.jpg

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 23. Data: 2012-02-05 20:19:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-02-2012 19:52, p0li pisze:

    > ty się mi tu nie podśmiechujkuj z xm-a
    > mój z 98r ani razu lawety nie widział - chyba że gdzies na autobanie

    W XMie to najlepszy jest ES9J4 i ML5T.. dzięki temu jakoś te samochody
    jeździły ;)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 24. Data: 2012-02-05 20:59:24
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-05 20:03:05 niejaki to napisał:
    > begin p0li

    > Objechał bo był lżejszy.

    obciąć se nie dam - ale nie było tam jakiejś wielkiej różnicy - pamiętaj że
    xm to jednak wyższa klasa niż c5 (jest większy), miał żeliwny silnik i
    mnóstwo silniczków elektrycznych które swoje też ważą
    ponadto - 43 konie mniej

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 25. Data: 2012-02-05 21:01:09
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-05 20:19:03 niejaki DoQ napisał:

    > W XMie to najlepszy jest ES9J4 i ML5T.. dzięki temu jakoś te samochody
    > jeździły ;)

    no właśnie mam es9 ale z zf4hp20 - no i juz remont skrzyni robiłem

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 26. Data: 2012-02-05 21:01:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-02-2012 20:59, p0li pisze:

> [...]
    > xm to jednak wyższa klasa niż c5 (jest większy), miał żeliwny silnik i
    > mnóstwo silniczków elektrycznych które swoje też ważą

    A to Ty o tym zabytku PRV mówisz?:)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 27. Data: 2012-02-05 21:03:11
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-05 20:08:28 niejaki DoQ napisał:

    > http://img826.imageshack.us/img826/5403/xmcabrio.jpg

    dzięki - fajny - jeszcze mk1

    sam przerabiałeś czy kupileś takiego?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 28. Data: 2012-02-05 21:07:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-02-2012 21:01, p0li pisze:

    > no właśnie mam es9 ale z zf4hp20 - no i juz remont skrzyni robiłem

    Ta skrzynia niektórym jeździ dożywotnio, a innym pada w niejasnych
    okolicznościach - ciekawe czemu.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 29. Data: 2012-02-05 21:17:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin p0li

    > dzięki - fajny - jeszcze mk1
    >
    > sam przerabiałeś czy kupileś takiego?

    To fotka z pokazu, po którym go kupił. Teraz ma fajniejsze felgi, chociaż
    nie wiem, czy nie byłoby koszerniej zostać przy oryginałach...

  • 30. Data: 2012-02-05 21:58:30
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-05 21:07:24 niejaki DoQ napisał:

    > Ta skrzynia niektórym jeździ dożywotnio, a innym pada w niejasnych
    > okolicznościach - ciekawe czemu.

    jak gadałem z fachowcem przez którego ręce przeszła ponad setka tych skrzyń
    mówił że jest wada fabryczna która powoduje że w okkolicy 180-240tys
    przebiegu rozwarstwia się okładzina sprzęgiełka lock-up-u - i jak resztki
    pójda w skrzynie to jest do roboty pompa i konwerter - nic więcej nie pada

    ja przejechałem 241tys. :(

    --
    P0zdrawiam
    p0li