  • 11. Data: 2012-02-05 18:14:35
    Temat: Re: [C5] Stukanie w silniku
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-02-2012 17:16, p0li pisze:

    > jeśli dobrze pamiętam to wszystkie c5 mają silnik v6 ze zmiennymi fazami

    Tak. Wszystkie c5 miały zmodyfikowany ES9J4S. Złapali się za niego ekolodzy.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 12. Data: 2012-02-05 18:45:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ściślej XMa Cabrio.

    Dokładnie, pamiętam, jak jeździliśmy nim po Kołobrzegu.

  • 13. Data: 2012-02-05 18:51:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-02-2012 18:45, to pisze:

    > Dokładnie, pamiętam, jak jeździliśmy nim po Kołobrzegu.

    Na lawecie, w końcu to francuz.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 14. Data: 2012-02-05 19:01:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Na lawecie, w końcu to francuz.

    Przynajmniej był lepszy widok, bo wyżej. Z tej wysokości dostrzegłem
    nawet panią Beatę Kozidrak na urlopie! No chyba, że to nie była ona. :/

  • 15. Data: 2012-02-05 19:20:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-02-2012 19:01, to pisze:

    > Przynajmniej był lepszy widok, bo wyżej. Z tej wysokości dostrzegłem
    > nawet panią Beatę Kozidrak na urlopie! No chyba, że to nie była ona. :/

    To była Renata Beger :)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 16. Data: 2012-02-05 19:23:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > To była Renata Beger :)

    A miała kurwiki w oczach?

  • 17. Data: 2012-02-05 19:46:40
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-05 18:13:41 niejaki DoQ napisał:

    > Ściślej XMa Cabrio.

    o prosze :)

    to poproszę jakieś fotki

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 18. Data: 2012-02-05 19:49:48
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-05 18:14:35 niejaki DoQ napisał:

    > Tak. Wszystkie c5 miały zmodyfikowany ES9J4S. Złapali się za niego ekolodzy.

    taaaa
    pamietam z pierwszego borska (jakoś 2000r)jak robiliśmy wyścigi na pasie
    to wtedy pierwszą c5 xm jeszcze ze starą v6 objechał bez najmniejszego
    problemu
    tylko nie miał 2 katów zmiennych faz i 4 sond :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 19. Data: 2012-02-05 19:52:44
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-05 18:51:17 niejaki DoQ napisał:

    > Na lawecie, w końcu to francuz.

    ty się mi tu nie podśmiechujkuj z xm-a
    mój z 98r ani razu lawety nie widział - chyba że gdzies na autobanie
    za to hamerykańska niezawodna technika więcej kilometrów przejechała na lawecie jak
    na własnych kołach
    i po raz 3 w ciągu roku czeka aż uskrobie pieniądze na lawetę :/

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 20. Data: 2012-02-05 20:01:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin p0li

    > ty się mi tu nie podśmiechujkuj z xm-a mój z 98r ani razu lawety nie
    > widział

    Zamknął oczy? :>