  • 41. Data: 2015-11-11 16:43:34
    Temat: Re: C2D czy to ma jeszcze sens?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-10 o 21:22, Saiko Kila pisze:

    > Sprawdziłem na swoim (), i na chrome (bo na firefoksie w ogóle mi
    > nie chodzi, pewnie z powodu skryptów jakichś), i zużywa to dokładnie 50%
    > CPU. Czyli jakby dwa rdzenie. A klatkuje jak Wiedźmin 3 ustawiony na
    > maks. Zastanawiam się, kto robi takie strony promocyjne, i co dokładnie
    > mają one promować...

    Mają cię zmobilizować do wydania kasy na nowy sprzęt.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2015-11-11 19:17:34
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "maX" napisał w wiadomości grup

    > albo strona "The Last Witch Hunter":

    https://www.dropbox.com/s/u0o76e280gnivty/Zrzut%20ek
    ranu%202015-11-11%2019.14.06.png?dl=0

    CPU max 25%

  • 43. Data: 2015-11-15 01:17:27
    Od: Tomasz Konojacki <m...@x...tk>

    On Sat, 7 Nov 2015 15:19:21 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    >Mint 17.2 + Opera lub FF. Do tego C2D E8400 i grafika zintegrowana
    >Intel. Obciążenie oscyluje w okolicy 90% a klipy się tną.

    Czy na którejś z tych przeglądarek działa u ciebie akceleracja 2D?
    Jeśli twoja grafa ją obsługuje, to robi *gigantyczną* różnicę w
    szybkości działania browsera.

    Niestety w FF pod linuchem akceleracja częściej nie działa niż działa,
    tylko na Chrome działa to w miarę niezawodnie.

    Dla porównania, na w miarę nowej windzie wszystkie mainstreamowe
    przeglądarki radzą sobie z tym bez problemu.

  • 44. Data: 2015-11-18 11:58:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Dasz parę adresów?

    Np. tu http://mashable.com/2015/03/06/nikon-d5500-review/#u
    HCvAbXFePq4
    mi przycina. Niby monitor wydajności nie pokazuje dużego obciżenia CPU,
    ale przy przeglądaniu tej strony wentylator wchodzi na wysokie obroty i
    strona działa z zacięciami.

  • 45. Data: 2015-11-18 13:04:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2015 11:58:41 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > mi przycina. Niby monitor wydajności nie pokazuje dużego obciżenia CPU,
    > ale przy przeglądaniu tej strony wentylator wchodzi na wysokie obroty i

    Są tam jakieś klipy w ogóle czy tylko statyczne obrazki? Jak przeglądam
    tą stronę to mam obciążenia procka (C2D E8400) max. 15%
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 46. Data: 2015-11-18 13:18:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

    HCvAbXFePq4

    > Są tam jakieś klipy w ogóle czy tylko statyczne obrazki? Jak przeglądam
    > tą stronę to mam obciążenia procka (C2D E8400) max. 15%

    Są jakieś ruszające się rzeczy.
    Jak już wspomniałem, u mnie obciążenie procka Core i7 też nie jest duże,
    a mimo tego strona działa skokami, a komp się poci.
    Chodzi o to, że niekoniecznie mocniejszy procek jest automatycznie
    rozwiązaniem dla przycinania się internetów.

  • 47. Data: 2015-11-18 14:07:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2015 13:18:17 +0100, Poldek napisał(a):

    > Są jakieś ruszające się rzeczy.

    Ciekawe, ja ich nie widzę. Mógłbyś dać jakąś wskazówkę?

  • 48. Data: 2015-11-18 15:04:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Ciekawe, ja ich nie widzę. Mógłbyś dać jakąś wskazówkę?

    Jak przewiniesz gdzieś tak do połowy w dół, to jest akapit "Small for a
    DSLR" i pod tekstem ruszający się obrazek.

  • 49. Data: 2015-11-18 15:46:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2015 15:04:56 +0100, Poldek napisał(a):

    > Jak przewiniesz gdzieś tak do połowy w dół, to jest akapit "Small for a
    > DSLR" i pod tekstem ruszający się obrazek.

    Aaa, ten. Leci u mnie na max.60%

  • 50. Data: 2015-11-18 21:32:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote: