  • 31. Data: 2015-11-08 13:35:14
    Temat: Re: C2D czy to ma jeszcze sens?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-07 23:11, ww wrote:
    [...]
    > W sumie czasem zazdroszcze tym którzy uważają, że C2D nadaje się jeszcze
    > do czegokolwiek. Też mam zarówno i7 jak i C2D (z ramem, SSD i
    > odpowiednią kartą graficzną).
    Ja mam P4 3.4GHz i za bardzo nie narzekam. :-) Spokojnie przeglądam na
    nim Łeb (oczywiście to co mnie interesuje). I nie widzę aby w tym
    zastosowaniu mój również leciwy, acz mocniejszy, Lenovo T61p (C2D T7500)
    był jakoś specjalnie lepszy. Wyraźnie lepszy jest np. przy kompilacji,
    wywoływaniu RAW-ów czy kodowaniu filmików.

  • 32. Data: 2015-11-08 14:38:02
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2015-11-07 o 14:47, zhbick pisze:

    > Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Obciążenie CPU wg taskmanagera: 15%
    > Podczas odtwarzania materiałów wideo wzrasta do ~40-60%
    >
    > system: Windows 7 Prof
    > przeglądarka: Firefox + AdBlock
    > komputer: E8400 @3 GHz, 4GB DDR3, grafika zintegrowana Intel
    >
    > w tle parę pierdół (Skype, program pocztowy, TeamViewer, Dropbox)
    > których nie chciało mi się wyłączać
    >
    > Moim zdaniem C2D radzi sobie z palcem w doopie, ale oczywiście szanuję
    > Twoją - odmienną - opinię
    Na windzie sobie radzi, na Mincie nie :>

  • 33. Data: 2015-11-08 15:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > W sumie czasem zazdroszcze tym którzy uważają, że C2D nadaje się jeszcze
    > do czegokolwiek. Też mam zarówno i7 jak i C2D (z ramem, SSD i
    > odpowiednią kartą graficzną).

    Kupiłes kompa za 3 tysiace to sobie teraz musisz dopisac filozofię :)
    Ja działam głównie na athlonie x2 5600+
    Wszystko działa bezproblemowo.

  • 34. Data: 2015-11-08 15:13:38
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "gawfron" napisał w wiadomości grup

    > Na windzie sobie radzi, na Mincie nie :>

    Dobrze, że Mint z XFCE o tym nie wie :) Zatem dochodzimy do konkluzji,
    że problem niewystarczającej do najprostszych zadań mocy obliczeniowej
    tkwi między krzesłem a klawiaturą.

  • 35. Data: 2015-11-08 18:59:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 7 Nov 2015 23:11:31 +0100, ww napisał(a):

    > Wiadomo, maluchem też się dojedzie.
    >
    > W sumie czasem zazdroszcze tym którzy uważają, że C2D nadaje się jeszcze
    > do czegokolwiek. Też mam zarówno i7 jak i C2D (z ramem, SSD i
    > odpowiednią kartą graficzną).

    W studiu graficznym, z którym współpracuję, na iMacu z Core 2 Duo składałem
    katalog mający ponad 130 stron. Na podkręconym i5 owszem, pracuje się
    wygodniej, ale nie powiedziałbym, żeby komp z Core 2 Duo był tak
    bezwzględnie do wyrzucenia.

    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]
    [ (Jörg Knör) ]

  • 36. Data: 2015-11-08 20:44:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No, OK ale dana strona musi
    > a. umieć zorientować się że browser nie ma flasha

    Potrafią.
    Potwierdza to informacja z kiepskich stron żeby go sobie
    zainstalować.

    > b. mieć "w zapasie" klip inaczej zakodowany i go zaserwować
    > Dobrze myślę?

    Skoro potrafią trzymać w różnej wielkości to mogą i w innym
    kodowaniu trzymać.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2015-11-08 20:51:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-08 o 00:07, maX pisze:

    > Ogólnie to (jeszcze) rzadkość, ale czasem się zdarzają, np. niektóre
    > strony poświęcone grom czy filmom. Przykładowo strona "Star Citizen":
    > https://robertsspaceindustries.com

    Tu faktycznie zżera 100% ale to gra w oknie przeglądarki
    a one tak mają.

    > albo strona "The Last Witch Hunter":
    > http://www.thelastwitchhunter.com/
    > W zależności od przeglądarki albo CPU albo GPU pokazuje blisko 100% użycia.

    Tutaj użycie lata od 60 do 95%.
    E4600 - 2,4GHz i brak normalnej karty graficznej.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2015-11-10 10:37:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-08 o 18:59, Przemysław Ryk pisze:
> [...]
    > katalog mający ponad 130 stron. Na podkręconym i5 owszem, pracuje się
    > wygodniej, ale nie powiedziałbym, żeby komp z Core 2 Duo był tak

    Do pracy to zupełnie inna rozmowa.
    Ja mimo SSD ;-) jednak zaczynam odczuwać brak mocy w multimediach.
    Może jestem fanatykiem bo mam otwarte okno Horizon.tv. , tunera
    telewizji dvbt (tu akurat wykorzystuje GPU) i wtedy przeglądanie np.
    Wirtualnej zaczyna mnie męczyć :-)
    C2D na laptopie i ostatnio testuję na Athlonie 7750 w blaszaku.
    Brak mocy. Kiedyś tak nie było. XXI wiek w mordę :-)
    Wszędzie 4 GB Ram. Systemy różne (xp, W7, W10)

  • 39. Data: 2015-11-10 13:28:12
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-07 o 14:47, zhbick pisze:

    > Obciążenie CPU wg taskmanagera: 15%
    > Podczas odtwarzania materiałów wideo wzrasta do ~40-60%

> [...]

    Mam 9-letni komputer z C2D E6300 (1.86 GHz). Przy odtwarzaniu
    YT (720p, Firefox) obciążenie jest rzędu 15%:

    https://www.flickr.com/gp/132033258@N03/o9S4d1

    Z filmami z kamery (1920*1080, 60fps) też sobie radzi - nie ma "zacięć".

    P.

  • 40. Data: 2015-11-10 21:22:06
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces maX <a...@i...pl> zwrócił błąd:

    > albo strona "The Last Witch Hunter":
    > http://www.thelastwitchhunter.com/
    > W zależności od przeglądarki albo CPU albo GPU pokazuje blisko 100% użycia.

    Sprawdziłem na swoim (Q9650), i na chrome (bo na firefoksie w ogóle mi
    nie chodzi, pewnie z powodu skryptów jakichś), i zużywa to dokładnie 50%
    CPU. Czyli jakby dwa rdzenie. A klatkuje jak Wiedźmin 3 ustawiony na
    maks. Zastanawiam się, kto robi takie strony promocyjne, i co dokładnie
    mają one promować...

    --
    Saiko Kila
    Sprzedaj ciągnik, zastaw pole, odpraw żonę, kup konsolę.