  • 1. Data: 2015-11-05 10:42:46
    Temat: C2D czy to ma jeszcze sens?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Kompa potrzebuje do domowych zastosowań.
    Czyli office + internet + paint.

    Pytanie czy jeszcze ma sens C2D czy lepiej
    już pchać się w lepsze procki.
    jeśli tak to jaki?

  • 2. Data: 2015-11-05 11:04:01
    Temat: Re: C2D czy to ma jeszcze sens?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-05 o 10:42, Bolko pisze:
> [...]
    > Kompa potrzebuje do domowych zastosowań.
    > Czyli office + internet + paint.
    >
    > Pytanie czy jeszcze ma sens C2D czy lepiej

    Na Twoim miejscu zadał bym inne pytanie:
    na jak długo potrzebujesz ten sprzęt.

    Teraz już za stosunkowo niewielką kasę możesz kupić poleasingową maszynę
    na C2D, z Win7 i czasami Officem. Możesz to z reguły migrować do Win10 i
    potencjalnie mieć maszynę na lata.

    Tylko trzeba znaleźć dobrego dostawcę, nie śmieci z demobilu, tylko
    maszyn refurbished. Zwróć też uwagę na prawidłowość naklejek
    licencyjnych, o ile Cię to interesuje ;)

    Tu uwaga: u klientów zdarzało się, że Winda mówiła (czasem po pewnym
    czasie), że ta licencja już została wykorzystana. Jeśli masz wszystko
    OK, to z reguły wystarcza telefon do M$.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-11-05 11:35:27
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-11-05 o 10:42, Bolko pisze:
    > Witam
    > Kompa potrzebuje do domowych zastosowań.
    > Czyli office + internet + paint.
    >
    > Pytanie czy jeszcze ma sens C2D

    Do internetów C2D często przestaje wystarczać.

    miab

  • 4. Data: 2015-11-05 12:35:07
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ========================
    Niedawno szukałem taniego komputera znajomym
    do domowych zastosowań.
    C2D poza tym, że jak tu już miab napisał potrafi słabo
    wyrabiać na niektórych "internetach" to na dodatek
    zupełnie już zamykasz sobie drogę modernizacji.
    Ja wybrałem i kupiłem "poleasingowca" Lenovo
    z Pentium G630 (taki słaby procesorek ale szybszy
    od wielu C2D) ale co najważniejsze na socket 1155
    co daje możliwość w przyszłości na wymianę
    procesora na 2gą generację i3/i5/i7.
    Z ramem 4GB i dyskiem 500GB kosztowało to
    niewiele ponad 400zł (nawet Win7 z naklejką
    z której się aktywował był na tym).

    Można też szukać czegoś w tym stylu na 1150 ale
    to już trudniej znaleźć i więcej trzeba zapłacić.

  • 5. Data: 2015-11-05 14:37:19
    Od: s...@g...com

> [...]
    > procesora na 2gą generację i3/i5/i7.
    > Z ramem 4GB i dyskiem 500GB kosztowało to
    > niewiele ponad 400zł (nawet Win7 z naklejką

    To jest myśl.
    Chociaż z drugiej strony jak kiedyś kupowałem pierwszego kompa
    to tez kupiłem z zajebistą płytą i średnim prckiem
    I jak w końcu było mnie stać na nowy procek.
    To już nie miało to sensu
    Ale jeszcze raz dziękuje za pomysł

  • 6. Data: 2015-11-06 13:07:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-05 o 11:35, miab pisze:

    > Do internetów C2D często przestaje wystarczać.

    Odinstaluj Flasha i zacznie wystarczać. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-11-06 17:17:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    miab wrote:

    > Do internetów C2D często przestaje wystarczać.

    Powiem więcej - Core i7 czasami przestaje wystarczać...

  • 8. Data: 2015-11-06 17:59:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 6 Nov 2015 17:17:44 +0100, Poldek napisał(a):

    > Powiem więcej - Core i7 czasami przestaje wystarczać...

    Tia. Bezt 8-wątkowego Xeona to nie ma co startować. A poza tym to wszyscy
    zdrowi?

    [ Główną przyczyną wszystkich rozwodów jest i pozostanie ślub. ]
    [ (Günter Willumeit) ]

  • 9. Data: 2015-11-06 18:48:01
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tia. Bezt 8-wątkowego Xeona to nie ma co startować. A poza tym to wszyscy
    > zdrowi?

    CPU i jak CPU, ale niektóre strony to i GPU potrafią zajechać na 100% (od
    pewno czasu przeglądarki potrafią wykorzystywać nie tylko procesor ale i
    kartę graficzną, co niektórzy autorzy witryn chyba nadużywają).

  • 10. Data: 2015-11-06 21:17:51
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-11-06 o 13:07, RadoslawF pisze:

    > Odinstaluj Flasha i zacznie wystarczać. :-)

    HTML5 video też ssie.

    miab