  • 1. Data: 2015-11-04 22:09:45
    Temat: Po kiego grzyba komuś "ogromne mnóstwo" USB?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Natknąłem się na dziwny (dla mnie) wynalazek: MANHATTAN 161718

    Jest to hub 24xUSB2 + 4xUSB3.

    Nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wykorzystanie - może poza
    złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
    Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby
    styki prądowe.

    Do czego taki "jeż" może być przydatny?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2015-11-04 22:22:50
    Temat: Re: Po kiego grzyba komuś "ogromne mnóstwo" USB?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam pisze tak:

> [...]
    > poza złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
    > Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy

    może do młócenia bitcoinów?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-11-04 23:10:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-04 o 22:22, PiteR pisze:

    > może do młócenia bitcoinów?

    To nie na moją głowę ;)

    Nie znam systemu, ale krótkie pytanie: nie wystarczy jeden "gwizdek" do
    zbierania waluty?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-11-05 07:18:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam pisze tak:

    > To nie na moją głowę ;)
    >
    > Nie znam systemu, ale krótkie pytanie: nie wystarczy jeden
    > "gwizdek" do zbierania waluty?

    też nie znam ale popatrz na YouTube na te farmy.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2015-11-05 10:39:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie znam systemu, ale krótkie pytanie: nie wystarczy jeden "gwizdek" do
    > zbierania waluty?

    Pięć gwizdków zbierze pięć razy tyle.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2015-11-05 14:30:05
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
    > Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby styki

    do masowego wysyłania wiadomości tekstowych z modemów 3G wpiętych w takie coś
    np.

    Pzdr
    Piotrek

  • 7. Data: 2015-11-06 08:12:22
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
    > Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby styki

    jezeli maja wylaczanie guziczkiem to po prostu jako miejsce
    przechowywania wszelakich urzadzen na usb (pendrive, modem 3g,
    czytniki kart, oraz bardziej zaawansowane wynalazki) -
    po co trzymac w szufladzie czy bog wie gdzie skoro naciskasz
    guzik i dziala

    a kable - drukarka, aparat i po dwa mini i micro mozna miec
    podpiete i w zasiegu reki caly czas

    to nie jest zwykly hub wiec nie jest dedykowany dla zwyklego
    uzytkownika ktory to raz na miesiac zdjecia z imienin zrzuci
    z aparatu na pendrive

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2015-11-06 12:23:17
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Wed, 4 Nov 2015 22:09:45 +0100, Adam wrote:

> [...]
    > złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
    > Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby

    A po co kobietom 100 par butów? A po co facetom samochody z 350KM w
    mieście? ;-)

    --
    howgh
    szemrany

  • 9. Data: 2015-11-06 12:42:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 22:09, Adam pisze:
> [...]
    > złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
    > Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby

    Np.

    1: do zgrywania danych na peny promocyjne.
    https://www.gcsdstaff.org/roodhouse/?p=3063
    2: do testowania dużej ilości penów np. w serwisach.
    3. bitcoiny :)
    4: pewnie coś się jeszcze wymyśli

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2015-11-06 13:06:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 12:23, szemrany pisze:

    > A po co kobietom 100 par butów? A po co facetom samochody z 350KM w
    > mieście? ;-)

    Nie da rady tym samochodem z miasta wyjechać ?
    A w temacie, nie jest to hub do zastosowań domowych.
    W przemysłowych czy naukowych bywa że potrzeba więcej niż
    jeden taki hub. Bo mamy całe mnóstwo czujników z interfejsem
    USB. :-)