  • Data: 2023-02-17 21:35:26
    Temat: Re: C++ ośla łączka
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-17 o 20:42, J.F pisze:
    > tu masz pomysl z druga funkcją - ale uprzedzam, ze kompilator z
    > linkerem moga je inaczej rozmieszczac
    > https://stackoverflow.com/questions/72089507/apm32-c
    -copy-execute-function-in-ram

    Przesłałem mu ten link - zajrzy sobie w poniedziałek.
    W tym poprzednim, który podałeś (jeśli czegoś nie pomieszałem) to brat
    powiedział, że to właściwie o 51-ce, ale spodobała mu się tam metoda
    uzyskania z kompilatora funkcji w assemblerze. Nie wiem czym to się
    różni od tego co on normalnie stosuje, bo wiem, że zagląda jak coś się
    kompiluje, ale widocznie czymś się różni.

    W każdym razie na razie zdecydował, że wpisuje te parę bajtów w assemblerze.

    Ja mam na głowie kilka szybkich projektów płytek. Na razie lista do
    zrobienia 'na wczoraj' narasta szybciej niż się wygrzebuję z poprzednich.

    Strasznie głupio projektować już kolejne płytki na nieznanym sobie
    procesorze, gdy poprzednich nie mieliśmy jeszcze jak sprawdzić.
    P.G.