    From: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: C.d. Gminny Internet itd.
    Date: Tue, 17 Apr 2007 00:55:17 +0200

    futszaK napisał(a):

    > ponieważ żyjemy w IV RP, NALEŻY powołać komisje na której czele chętnie
    > stane, której celem będzie sprawdzenie czy aby celowe było podpisanie
    > umowy z będącą w rękach francuzkich firmą a nie na przykład z CyfroNetem

    Dokładnie! Który już zresztą eksploatuje sieć miejską, z której korzysta
    miasto a także inne firmy/instytucje. Także myślę, że powinien, jak mówi
    futszaK, zająć się tym cyf-kr, gdyż nie jest komercyjny przez co nie
    będzie raczej możliwości robienia aż tak wielkich przekrętów.

    Poza tym nie wiem czy dobrze doczytałem ale operator nie będzie mógł
    świadczyć usług klientom końcowym, więc teoretycznie jest ok (ale
    naturalnie orange już będzie mógł, więc TPSA coś sobie przykombinuje).

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś