  • 41. Data: 2012-04-06 22:59:06
    Temat: Re: Bylo do przewidzenia :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/06/2012 10:49 PM, jerzu wrote:

    > Zaraz, zaraz. Na A2 w Strykowie i w okolicach Konina bramki budowano
    > zdecydowanie po oddaniu autostrady do użytku.

    Bo na odcinku Stryków - Konin, nie było ani jednej stacji benzynowej
    (na wjeździe w Strykowie był znak, że najbliższa stacja za 115 km) a za
    taką autostradę opłat chyba pobierać nie można. Pobudowali stacje i
    makdonalny to i bramki od razu wstawili.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2012-04-07 00:43:58
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-04-06 20:27, J.F. wrote:

    > Mlody jestes, znizki ci rosna ;-)

    Dzięki, czuję się faktycznie młodo. Pozdrawia Cię rocznik 1960 :))

    Piotr

  • 43. Data: 2012-04-07 01:09:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 06.04.2012 Marek P. <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał/a:

    > To rzeby Cie zmarwiae ja sie ciesze, ?e co? takiego bedzie. Czesto ganiam
    > autostradami i stanie na bramkach A4 ?rednio mnie uszczesliwia. Zreszto
    > ostatnio na A2 te? jest podobnie.

    A doczytałeś do końca?

    "Tę sympatyczną zapowiedź "DGP" studzi jednak informacją, że kierowcę
    może czekać ostre hamowanie, gdy zbliży się do odcinka autostrady,
    należącego do koncesjonariuszy.

    ViaAuto będzie na razie działać tylko na drogach zarządzanych przez
    Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. Obecne przepisy nie
    przewidują współpracy między systemem państwowym a prywatnymi
    koncesjonariuszami."

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 44. Data: 2012-04-07 11:06:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Apr 2012 00:43:58 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Dzięki, czuję się faktycznie młodo. Pozdrawia Cię rocznik 1960 :))

    I znizka ciagle ta sama ?

    bo niestety na przykladzie wlasnym musze przyznac ze skladka OC rosnie w
    ostatnich latach.

    J.

  • 45. Data: 2012-04-07 11:18:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 22:59:06 +0200, AZ napisał(a):

> [...]
    > taką autostradę opłat chyba pobierać nie można. Pobudowali stacje i
    > makdonalny to i bramki od razu wstawili.

    Raczej nie o to chodzi - A4 Wroclaw-Gliwice tez nie mialo zadnej stacji, bo
    ja zamierzali oddac w dzierzawe jak Katowice-Krakow, i nowy koncesjonariusz
    mial zainwestowac tudziez na stacjach zarabiac.

    Ale lata mijaly, chyba sie czegos nauczyli, bo w koncu sami zbudowali i
    MOPy i bramki i na stacjach zarabiaja.

    J.

  • 46. Data: 2012-04-07 11:20:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 22:49:32 +0200, jerzu napisał(a):

    > Zaraz, zaraz. Na A2 w Strykowie i w okolicach Konina bramki budowano
    > zdecydowanie po oddaniu autostrady do użytku.

    Ale to masz na mysli klasyczne bramki z poborem oplat.

    Tymczasem od roku Viatoll postawil "bramownice" czy jak sie te konstrukcje
    nazywaja, zamonowal na nich transpondery, i zadnego ograniczenia predkosci
    nie ma.

    J.

  • 47. Data: 2012-04-07 11:25:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 7 Apr 2012 11:20:44 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tymczasem od roku Viatoll postawil "bramownice" czy jak sie te konstrukcje
    >nazywaja, zamonowal na nich transpondery, i zadnego ograniczenia predkosci
    >nie ma.

    Na autostradzie? Której?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2012-04-07 11:46:42
    Temat: Odp: Bylo do przewidzenia :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A4 nie jest GDDKiA

    Większość jest.
    Nie jest tylko malutki kawałeczek od Katowic do Krakowa.

  • 49. Data: 2012-04-07 11:48:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > I znizka ciagle ta sama ?
    >
    > bo niestety na przykladzie wlasnym musze przyznac ze skladka OC rosnie w
    > ostatnich latach.

    A mi też maleje.
    Ale to wymaga zmiany ubezpieczyciela co rok, a nie siedzenia na dupsku z
    nadzieją, że jeden ubezpieczyciel będzie robił dobrze swoim klientom, a nie
    sobie.

  • 50. Data: 2012-04-07 13:29:40
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > I znizka ciagle ta sama ?
    >
    > bo niestety na przykladzie wlasnym musze przyznac ze skladka OC rosnie w
    > ostatnich latach.

    Nie, zniżka się zwiększa, z tym, że ostatnio realna zniżka była
    mniejsza, niż te nominalne 10%, czyli pełna składka nieco wzrosła. Ale
    dla mnie to jest OK, ponieważ i tak płacę mniej. Zapłaciłem nawet mniej,
    niż wynosiła pierwotna kalkulacja, ponieważ do ostatniej chwili
    zwlekałem z przedłużeniem OC (Allianz Direct), więc puściły im nerwy,
    zadzwonili do mnie i zaproponowali jeszcze lepszą składkę.

    Piotr