  • 21. Data: 2009-10-20 14:37:26
    Temat: Re: Byl sobie Buell
    Od: fv <f...@c...com>

    Leszek Karlik wrote:
    > On Tue, 20 Oct 2009 09:56:39 +0200, fv <f...@c...com> wrote:
    >> http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/ "Smashed air-cooled, 4-stroke,
    >> single cylinder" ;-))
    > Człowieku, doucz się!

    ALE ON MI MÓWI ŻE ABS!!!!!1 To jak mam poważnie rozmawiać?

    PS: Przez początek rzeczywiście rozumiałem początek w Polsce, tj. motocykl o mocy
    około 50-60KM.
    Mój błąd.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 22. Data: 2009-10-20 15:06:40
    Od: AlF <s...@g...com>

    Jasio wrote:

    > To teraz uważaj, bo tę "niszową" firmę wykupił Harley. Agusta właśnie
    > zbudowała pierwszy motocykl pod skrzydłami nowego właściciela, OIDP nową
    > Brutalę litra.
    > Czyli jeszcze kilka lat i tę firmę HD też zamknie.

    ten link z OP nie mowi o tym ale HD wstawil Agusta na sprzedaz tez ...

  • 23. Data: 2009-10-20 18:30:20
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    > No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

    Zgadza sie. Buell nie miał tego czegoś. Brakło mu stereotypu. To musi
    działać jak partia i lenin.
    Upraszczając. MV dla krezusa, HD dla snoba, Junak dla kustosza a R1 dla
    dresa. A gdzie w tym Buell?
    Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi. Nijaki taki. Jak japońce, ale
    one sa tanie. Kogo obchodzi ze te "opinie" nie mają za grosz
    odzwierciedlenia w rzeczywistości. "Rynek" musi wiedzieć dla kogo jest
    produkt. Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?

    Jacek

  • 24. Data: 2009-10-20 18:56:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jacek.M pisze:

    > Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?

    Napisz do Erica Buella. Dorzuca ABS do swoich modeli i wyjda na prosta.
    Moze sami na to nie wpadli po prostu ?
    A najlepiej niech kupia od Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS i
    wypuszcza pod swoim logo. Wtedy sukces rynkowy murowany !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 25. Data: 2009-10-20 19:04:41
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 20 Paź, 20:30, "Jacek.M" <n...@o...pl> wrote:

    > Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi.
    Otuszto. Niby tarcza wielkosci najwiekszej fajerki z pieca babci
    ale... Niby olej w wahaczu ale... Niby paliwo w ramie ale... Niby
    nowinki ale co za tym idzie?

    > Nijaki taki. Jak japońce, ale
    > one sa tanie.
    Nie nijaki. Wyroznia sie. Tylko czy na plus? Silniki rodem z lat
    osiemdziesiatych (pomijam Rotaxa). 3 gadzety marketingowe mnie nie
    przekonuja. Przynajmniej tak dziala ich marketing.

    > Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?
    Nie sadze. Eruan nie ma ABS a sprzedaje sie jak swieze buleczki. Po
    prostu Buell wnosil za malo ekstrawagancji, mial za duzo z Harleya i
    za malo cech uniwersalnych zeby odniesc sukces.

    Smiem twierdzic, ze modele z Rotaxem moga/moglyby fajnie sie rozwinac
    i znalezc miejsce na rynku. Przynajmniej dla mnie - jako potencjalnego
    klienta - wywalenie z ramy slynnych "good vibrations" to byl dobry
    krok.

    Co dalej? Zobaczymy. Zycze Ericowi jak najlepiej bo ma fajne pomysly.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 26. Data: 2009-10-20 19:13:04
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    > Napisz do Erica Buella. Dorzuca ABS do swoich modeli i wyjda na prosta.
    > Moze sami na to nie wpadli po prostu

    A juz myslałem ze załapiesz. To wcale nie musi byc ABS, ale to "coś" czego
    on moim zdaniem nie ma.
    Ten ABS "wstawiłem" do swojej wypowiedzi aby pociągnąć Twój wątek, ale chyba
    sie niedogadaliśmy.

  • 27. Data: 2009-10-20 19:17:01
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    doktorski pisze:

    > pzdr, dr
    > FJR/525

    A dzie 12s ? :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 28. Data: 2009-10-20 19:22:16
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    >Nie nijaki. Wyroznia sie.

    Wiele motocykli sie czymś wyróznia. Mnie chodzi o skojarzenie.
    Kuczu w odpowiedzi na mojego posta odpisał "A najlepiej niech kupia od
    Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS"
    i (chyba) nieswiadomie poparł moja teorę. GS500 sie kojarzy. Co z tego że ze
    zwykłym, prostym motocyklam dla początkujacego motonity, ale sie kojarzy.
    Buell niestety nie. Ale to jest tylko moja teoria.

    Jacek

  • 29. Data: 2009-10-20 20:32:21
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 09-10-20 21:13, Jacek.M wrote:

    > czego on moim zdaniem nie ma.
    > .

    Masz prawo do własnych opinii, ale napisać o buellu, że nie ma tego
    czegoś, to tak jakbyś stwierdził, że Alfa Romeo jest paskudna i brzydka
    (chociaż wiadomo, że kapryśna to jest). Przejedź się bułą (z silnikiem
    sporta) to zrozumiesz.

    pozdrawiam
    sil

  • 30. Data: 2009-10-21 03:15:53
    Od: AlF <s...@g...com>

    Przemo wrote:
    > Witam !
    > szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
    > pozdrawiam Przemo
    > Buell Ulysses 08

    super wygodny, zwinny, idealnie wchodzi w zakrety, lekki, idzie na tylna
    i przednia gume bez problemu, solidnie zrobiony - jeden z moich
    kandytatow gdyby nie FZ-1.