  • Data: 2011-10-03 06:37:37
    Temat: Re: Bye bye Kodak
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 2, 2:55 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Trochę śmieszne jest to gadanie ''co wy tam macie'' w 2011 roku, kiedy
    > wszystko ometkowane jest w rękach korporacji, których właścicielem jest
    > równie dobrze Eskimos, Amerykanin, Chińczyk czy baron narkotykowy z
    > Kolumbii. Mało tego, jutro owa metka może wywinąć kozła jak ów Kodak.
    > Skończyły się czasy wiary w logo, ale skoro wciąż większość ludzi wierzy
    > w napis ''made in Japan''...
    >
    > A zamiast patriotycznych podziałów na owych i innych proponuję jeden,
    > niezawodny: na głupich i mądrych. Patriotyzm staje się niestety pojęciem
    > abstrakcyjnym.

    Juz wiele lat tenu pisalem o tym patriotyzmie.
    Wymawiano mi, ze ja taki wyrodny, bo ojczyzna mi dala, wyksztalcenie,
    mieszkanie, prace i wszystko co mialem to dzieki ojczyznie.
    W nowym kraju nic mi nikt nie dawal i jakos mam sie lepiej pod kazdym
    wzgledem.
    Jedynie tylko wrocic do swojej ojczyzny nie moge, bo mnie przykuto
    tutaj lancuchami, zabrano paszport i nie mam na bilet powrotny.
    Musze tez pracowac na dachach, przy azbestach ze zmywakiem w reku i
    liczyc na kartki zywnosciowe, bo z glodu bym zdechl.
    Dla polglowkow podpowiem, zeby sie wczuli, jak ironia w dupe ich
    kopie.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/