  • Data: 2021-08-25 08:35:34
    Temat: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-08-2021 o 08:23, Dominik Ałaszewski pisze:

    > No właśnie, mnie i tak nie będą, więc śpieszyć się
    > nie ma czego.

    Wręcz przeciwnie - jak założysz w tym roku, to będą.

    > Montaż: ustawiasz na dachu,

    Na dach to ja nawet sam nie wejdę.
    Próbuj dalej.

    > Nawet jak masz dwie lewe ręce, to hydraulik Ci to za parę
    > stów ogarnie.

    Za parę stów to kominiarz samo wejście na dach ogarnia.

    > Serwis: jak każdy bojler, zbiornik jest praktycznie bezobsługowy.

    No jasne.
    Ja przez 20 lat wymieniłem 3, jak się ostatni zepsuł to się poddałem i
    zmieniłem na junkers.

    A i tak co rok wymiana anody była, za prawie 200 zł.

    Jak działa taka instalacja?
    Tam jest woda w rurach?
    Nie zamarza, nie gotuje się latem?

    > Koszty eksploatacji: w zasadzie nie występują. Obieg jest
    > wymuszany ciśnieniem wody, nie ma żadnych czujników, pompek.
    > Jak się przegrzeje, to zawór popuści i tyle.

    Co popuści?
    I ile trzeba zapłacić za dogrzewanie zimą?
    Obstawiam, ze z 75% dotychczasowej kwoty....