-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
Date: Tue, 24 Aug 2021 17:52:07 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Message-ID: <sg34ji$qjq$1@news.icm.edu.pl>
References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
<sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
<sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
<sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
<lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
<6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<6443197385$20210823135149@squadack.com>
<612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
<61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<6820917477$20210823180618@squadack.com>
<612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@4...net> <sg2hlf$3ol$1@news.icm.edu.pl>
<mwwhbws6dwbn.n29bjhgt52rz$.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 24 Aug 2021 15:52:18 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
logging-data="27258"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
In-Reply-To: <mwwhbws6dwbn.n29bjhgt52rz$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696312
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.08.2021 o 12:48, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Tue, 24 Aug 2021 12:28:52 +0200, ii napisał(a):
>
>> No i właśnie rodzi się pytanie czemu skoro np nie wymagają kosztownego
>> torowiska tak jak tramwaje, które są bardzo popularne.
>
> Praktyka wykazała że w dotychczasowej technologii trolejbusy mają sporo
> większe koszty eksploatacji niż tramwaje. Opłacało się nawet zlikwidować
> w wielu miastach linie trolejbusowe żeby położyć torowisko i uruchomić w
> to miejsce tramwaj lub w ostateczności autobus.
>
No i właśnie stąd pytanie czemu.
1. Torowisko obciąża miasto znacznie bardziej niż współużytkowanie jezdni.
2. Trakcja specjalnie nie różni się.
3. Pojazd specjalnie nie różni się, acz może jednak być nietypowy więc
droższy.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.21 17:56 ii
- 24.08.21 17:58 ii
- 24.08.21 17:59 Jacek Maciejewski
- 24.08.21 18:20 Jacek Maciejewski
- 24.08.21 18:48 ii
- 24.08.21 18:57 J.F
- 24.08.21 19:06 J.F
- 25.08.21 07:29 Dominik Ałaszewski
- 25.08.21 07:35 Dominik Ałaszewski
- 25.08.21 07:47 Dominik Ałaszewski
- 25.08.21 08:14 Cavallino
- 25.08.21 08:23 Dominik Ałaszewski
- 25.08.21 08:35 Cavallino
- 25.08.21 09:03 Dominik Ałaszewski
- 25.08.21 09:19 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=