eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByć może uda się przeżyć silnikom spalinowym...Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.234.91.162
    !not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Date: Thu, 19 Aug 2021 19:15:21 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <sfm3jb$m2p$1$Janusz@news.chmurka.net>
    References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gssxhbwliw34$.q3bhbe0qftf8$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.162
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 19 Aug 2021 17:15:23 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Janusz";
    posting-host="185.234.91.162"; logging-data="22617";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.12.0
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 210819-2, 2021-8-19), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696120
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-08-19 o 18:56, J.F pisze:
    > On Thu, 19 Aug 2021 18:47:48 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    >> Dnia Thu, 19 Aug 2021 12:17:43 +0200, T. napisał(a):
    >>> Niemiecka firma Deutz planuje wprowadzenie na rynek w 2024 roku
    >>> pierwszego w historii firmy silnika wodorowego.
    >>>
    >>> Silnik TCG 7.8 H2 spełnia wszystkie kryteria określone przez Unię
    >>> Europejską dla silników o zerowej emisji CO2.
    >>>
    >>> https://www.facebook.com/autopolska2017/posts/219288
    7271009750
    >>>
    >> Marnie to widzę. Sprawność tandemu ogniwo paliwowe/silnik elektryczny to
    >> jakieś 60%, sprawność diesla spalinowego to góra 35%. Plus sporo tlenków
    >> azotu w wydechu. Plus cholerny hałas. No, może w jakichś specyficznych
    >> zastosowaniach ale żadne mi do głowy nie przychodzi.
    >
    > https://www.deutz.com/en/media/press-releases/deutz-
    hydrogen-engine-ready-for-the-market
    >
    > pisza, ze spelnia wszystkie wymagania i cicho pracuje.
    Ale co, to na ropę nie da się lepszego (cichszego) zrobić czy się im nie
    chce (nie opłaca) po prostu :(

    >
    > Unia taka glupia, ze w wymaganiach na low/zero emisyjne nie wpisala
    > tlenkow azotu? Moze nie pomyslala, ze w ogole moze produkowac :-)
    >
    > Wiec mysle, ze z NOx sobie poradzili,
    Pewnie przez mocznik bo innej możliwości dla zwykłego silnika nie ma.


    glosnosc ... moze umiarkowana,
    > zostaje ta gowniana sprawnosc i wielkie zbiorniki wodoru.
    > To do ciezarowek chyba, wiec zbiorniki moze tak bardzo nie
    > przeszkadzaja.
    I tylko pewnie tam się to upowszechni podobnie jak teraz CNG w autobusach.

    --
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: